کد خبر : 9940
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 20:00

ساخت خط بسته‌بندی محصول پتروشیمی دهدشت توسط شرکت راپکو

ساخت خط بسته‌بندی محصول پتروشیمی دهدشت توسط شرکت راپکو
ساخت خط بسته‌بندی محصول شرکت پتروشیمی دهدشت با امضای قراردادی به ‌شرکت دانش‌بنیان راپکو واگذار شد.
به گزارش انرژی پرس، قرارداد ساخت خط بسته بندی شرکت پتروشیمی دهدشت روز چهارشنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در دومین روز از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با حضور علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با شرکت فناور راپکو به امضا رسید.
علی طباطبایی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو در آیین امضای این قرارداد از این همکاری اظهار خرسندی و امیدواری کرد که این قرارداد سبب خیر و برکت باشد.
محمد شکری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی دهدشت نیز با اشاره به پیشرفت ۴۱ درصدی این طرح پتروشیمی گفت: ۶۷ درصد ارزش وزنی تجهیزات و قطعات مورد نیاز این طرح به شرکت‌های داخلی سپرده شده و ‌تاکنون ۳۰ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در زمینه ساخت داخل داشته‌ایم.
وی با اشاره به حضور در نمایشگاه ساخت داخل و ارتباط مستمر با شرکت‌های فناور و ‌دانش‌بنیان داخلی، افزود: امسال چهار قرارداد در دستور کار داریم که در سال گذشته تفاهم‌نامه آن امضا شده بود و با پیگیری‌های انجام شده امسال به نتیجه رسید.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی دهدشت، ادامه داد: با این تجهیزات و همکاری ارزشمند، صنایع بسته‌بندی و خط تولید پتروشیمی دهدشت متوقف نخواهد شد.
شکری با اشاره به شناسایی این شرکت دانش‌بنیان و ویژگی‌های آن، افزود: شرکت راپکو یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان با خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته است. پیش از این برای تعمیر یک‌ تجهیز باید التماس شرکت‌های خارجی می‌کردیم تا پس از دو ماه تجهیز مورد نظر به دست ما برسد اما با این همکاری و ساخت داخلی بلافاصله و بدون توقف تعمیرات و تعویض قطعات مجموعه انجام می‌شود.
بیشتر بخوانید:  علت توقف سهام پتروشیمی پردیس چه بود؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.