کد خبر : 3101
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 19:39

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه:

پتروشیمی ارومیه به حمایت و توسعه بیشتر نیاز دارد

پتروشیمی ارومیه به حمایت و توسعه بیشتر نیاز دارد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با بیان اهمیت ایجاد توسعه در مجموعه پتروشیمی ارومیه گفت: این مجتمع یکی از پتروشیمی‌های قدیمی کشور است اما آن‌طور که باید توسعه نیافته، بنابراین نیازمند کار سنگین با حمایت مسئولان ارشد استان است.

به گزارش انرژی پرس، به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی روز شنبه (۱۸ شهریورماه) با حضور در مجتمع پتروشیمی ارومیه با اکبر اسمعیلی، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسمعیلی در این دیدار اقدام‌های انجام‌شده، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا، همچنین در حال مطالعه شرکت پتروشیمی ارومیه را تشریح کرد.

وی با بیان اهمیت ایجاد توسعه در مجموعه پتروشیمی ارومیه، ضمن قدردانی از مساعدت تمامی مسئولان استانی به‌خصوص نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجتمع پتروشیمی ارومیه یکی از پتروشیمی‌های قدیمی کشور است، اما آن‌طور که باید توسعه نیافته، بنابراین نیازمند کار سنگین با حمایت مسئولان ارشد استان است.

در ادامه این نشست ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی ارومیه افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نیز تکمیل زنجیره تولید و ارزش پتروشیمی ارومیه از اولویت‌های مهم کاری است و در این باره باید حمایت جدی شود تا شاهد رونق هرچه بهتر این مجموعه تولیدی و صنعتی و به‌دنبال آن اشتغال در این استان باشیم.

بیشتر بخوانید:  سرخ‌پوشی پتروپالایشی‌ها در بورس امروز / خروج پول حقیقی‌ها از پالایشگاه اصفهان ادامه دارد

وی ادامه داد: یکی از موارد با اهمیت در این مجتمع، موضوع وصول مطالبات از وزارت جهاد کشاورزی است که با توجه به لزوم انجام این مورد، آمادگی خود برای پیگیری از تمامی مراجع ذی‌صلاح را ابراز می‌کنم. موضوع احداث پارک ملامین و اهمیت آن از بُعد تولید و اشتغال با حضور دیگر نمایندگان استان از مسائل بعدی این نشست بود که دو طرف مباحث مساعدی را در این باره مطرح و بر اهمیت پیگیری اجرای این موضوع ارزشمند تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.