کد خبر : 12152
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 11:44

کارنامه بیشترین رشد درآمد سالانه پتروشیمی‌ها در سالی که گذشت؛

کدام پتروشیمی‌ها در افزایش درآمد خود در ۱۴۰۲ موفق بوده‌اند؟ پتروشیمی‌های ارومیه، اصفهان و تندگویان موفق‌ترین در رشد درآمد سالانه

کدام پتروشیمی‌ها در افزایش درآمد خود در ۱۴۰۲ موفق بوده‌اند؟ پتروشیمی‌های ارومیه، اصفهان و تندگویان موفق‌ترین در رشد درآمد سالانه
پتروشیمی‌های ارومیه، اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، تکیلف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد. حال باید دید کدام پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانسته است درآمد خود را نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش دهد.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورده است. به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

همچنین باید گفت پتروشیمی ارومیه در بررسی گزارش‌های ماهانه نیز همواره عملکرد خوبی داشت و این موضوع سبب شد تا در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی اصفهان نیز دیگر پتروشیمی بود که در سال ۱۴۰۲ عملکرد موفقی در بخش درآمدزایی داشته است. به طوری که این پتروشیمی با افزایش ۶۰.۷ درصدی که در درآمد سالانه خود به عمل آورد توانست جایگاه دوم بیشترین درصد افزایش درآمد را از آن خود کند. به این ترتیب درآمد سالانه پتروشیمی اصفهان در این سال به هفت هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:  برخی کشورها به ما گاز نمی فروشند/ همچنان وارد کننده بنزین و گازیم

جایگاه سوم بیشترین افزایش درآمد سالانه نیز به پتروشیمی تندگویان تعلق می‌گیرد؛ چرا که درآمد سالانه این شرکت از ۲۱ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۳۰ درصدی به ۲۸ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان رسید.

شازند اراک و خارک نیز دیگر پتروشیمی‌هایی بودند که در سال ۱۴۰۲ افزایش درآمد خوبی را به ثبت رساندند؛ به طوری که پتروشیمی شازند با افزایش ۲۸.۳ درصدی و خارک با افزایش ۲۶.۱ درصدی درآمد سالانه خود به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم این بخش را از آن خود کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.