کد خبر : 6460
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 0:06

مرگ ۵ کارگر در حادثه شرکت نفت کوهدشت

مرگ ۵ کارگر در حادثه شرکت نفت کوهدشت
به گفته فرماندار کوهدشت، ساعتی پیش ۵ کارگر که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی گندابه شیرواند به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌.

به گزارش انرژی پرس، به گفته محمد مرادی، فرماندار کوهدشت، ساعتی پیش ۵ نفر تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی گندابه شیرواند به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌.

بعد از اعلام گرفتاری این افراد که برای لایروبی به داخل منبع رفته بودند تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان های مرکزی و کرمانشاه به محل اعزام و عملیات بیرون کشیدن آنها را آغاز کرده‌اند.

به محض اطلاع موضوع تیم‌های آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در موقعیت مستقر شدند اما به دلیل تخصصی بودن کار نتوانستند ورود کرده و ارتباطات لازم با تیم‌های عملیاتی تخصصی نجات از طرف شرکت نفت انجام شد.

بیشتر بخوانید:  ركورد در تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر در شرکت پالایش نفت تهران

طبق گفته رئیس خطوط لوله انتقال نفت استان با توجه به سمی بودن مواد موجود در منبع ، متاسفانه شانس زنده ماندن این افرادبسیار ضعیف است.

وی می‌گوید: هیچکدام از این افراد بومی استان نیستند و نهایتا تا یک ساعت آینده اجساد این ۵ نفر توسط تیم‌های نجات به بالا کشیده شوند.

به گفته فرماندار کوهدشت این افراد حوالی غروب امروز هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت برد اسپی کوهدشت اقدام کردند که متاسفانه در این مکان و احتمالا به علت اسنشاق مواد سمی گرفتار شدند.

علت این حادثه طی اقدامات کارشناسی متخصصین شرکت نفت اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تورج نیک رفتار یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

یک گزارش پر از تناقض و غیر حرفه ای، اول افراد تو مخزن گیر میکنن و بعد تیم تخصصی از کرمانشاه و اراک میرن که اونا رو در بیارن! نمیشد اون تیم تخصصی، قبل از ورود، اقدامات لازم رو انجام میداد؟! احتمالا گزارش رو یک آدم حرفه ای تنظیم نکرده وگرنه ورود به مخازن، شرایط خاص خودش رو داره ، بهر حال واقعا متاسفم، روحشون شاد😥😥😥