کد خبر : 13257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 14:06

پیام بیژن زنگنه در پی درگذشت شجاع الدین بازرگانی

پیام بیژن زنگنه در پی درگذشت شجاع الدین بازرگانی
شجاع الدین بازرگانی، معاون سابق پارلمانی و حقوقی وزارت نفت دار فانی را وداع گفت. وی از سال ۸۸ تا ۱۴۰۲ مدیرکل دفتر وزارتی و معاون پارلمانی وزارت نفت بود.

به گزارش انرژی پرس، بیژن زنگنه وزیر سابق نفت در پیامی، درگذشت شجاع الدین بازرگانی را تسلیت گفت. او در این پیام نوشته است:

إِنَّما هذِهِ الْحَیوهُ الدُّنْیا مَتاعٌ وَ إِنَّ الْآخِرَهَ هِیَ دارُ الْقَرارِ

خبر درگذشت برادر عزیزم، همکارصمیمی نفت ، مرحوم دکتر شجاع الدین بازرگانی برایم غیر منتظره، بسیار تلخ و دردناک بود. ایشان مدیری با هوش و توانمند در نیل به اهداف سازمان خود بود و از میانه سال ۱۳۹۲ که همکاریم با ایشان آغاز شد چیزی جز شرافتمندی، صداقت، عشق به خدمت، وفاداری، انسانیت و سلامت در کردار در ایشان ندیدم و این خصال انسانی موجب شد که همواره به این همکاری و بویژه دوستی با ایشان افتخار کنم.

بیشتر بخوانید:  بدون توافق با آمریکا افزایش صادرات نفت شدنی نیست/ دولتمردان درباره‌ی فروش نفت دروغ می‌گویند

از خداوند متعال مسئلت می‌کنم که ایشان را در ” دار قرار ” ابدی خویش ساکن فرماید. گرچه من خود در این مصیبت عزادارم ولی وظیفه خود می‌دانم که با دلی شکسته و با چشمانی اشکبار، این ضایعه را به همسر صبور آن مرحوم ، فرزندان و همه خانواده، بستگان، دوستان و همکاران ایشان تسلیت گفته و برای همه ایشان از خداوند متعال صبر و اجر در تحمل این مصیبت همراه با سلامت و طول عمر آرزو کنم .

بیژن زنگنه
ظهر چهارشنبه
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.