کد خبر : 1077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 18:37

مبین انرژی صد درصد سود را میان سهام‌داران تقسیم کرد

مبین انرژی صد درصد سود را میان سهام‌داران تقسیم کرد
مدیرعامل «مبین انرژی» در این مجمع گفت: شرکت‌های پتروشیمی که سال ۹۶ در شورای رقابت شکایت کرده‌اند که باید این شورا مرجعیت تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری یوتیلیتی باشد، همان شرکت‌ها سال ۱۴۰۱ از شورای رقابت شکایت می‌کنند که شما مرجع ذی‌صلاح برای نرخ‌گذاری نیستید.

به گزارش انرژی پرس، مهدی فرزانه،مدیرعامل «مبین انرژی» در این مجمع گفت: شرکت‌های پتروشیمی که سال ۹۶ در شورای رقابت شکایت کرده‌اند که باید این شورا مرجعیت تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری یوتیلیتی باشد، همان شرکت‌ها سال ۱۴۰۱ از شورای رقابت شکایت می‌کنند که شما مرجع ذی‌صلاح برای نرخ‌گذاری نیستید.

 

 

او افزود: شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند، آنها باید همه‌ی جوانب را درنظر بگیرند و با نگاه تعاملی به این قضیه نگاه کنند.

فرزانه با اشاره به اینکه پتروشیمی‌ها در پرونده یوتیلیتی از شرکت‌های «مبین انرژی» و «فجر انرژی» شکایت نکرده‌اند، عنوان کرد: بلکه از شورای رقابت شکایت کرده‌اند. عالان بورس شرکت «مبین انرژی» را می‌شناسند و اطلاع دارند که این شرکت جزو سهام با ثبات‌ و پیشرو در  بورس است که دست‌خوش نوسانات شدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:  شرکت‌های یوتیلیتی برنده قیمت‌گذاری شدند

مدیرعامل مبین انرژی گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که واحد‌های یوتیلیتی که درحال حاضر به راحتی در دسترس قرار گرفته‌اند را رها کرده و اقدام به احداث واحد یوتیلیتی‌ مستقلی کنند که تخصص و دانش آن را ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.