کد خبر : 5637
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 15:16

مدیرعامل دماوند انرژی عسلویه استعفاء کرده است؟

مدیرعامل دماوند انرژی عسلویه استعفاء کرده است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد رضا سمیعی، مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه، استعفاء کرده است.

به گزارش انرژی پرس، حاشیه‌های شرکت دماوند انرژی عسلویه تمام شدنی نیست، در چند ماه اخیر این شرکت سوژه داغ رسانه‌های نفتی بوده است. خبرهای همانند قطع گاز پتروشیمی‌ها و درگیری کارگران تنها یکی از حاشیه‌های جنجالی این شرکت است. شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد رضا سمیعی، مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه، استعفاء کرده است.

گفته می‌شود که این نخستین استعفاء سمیعی در سال جاری نیست و او چندین بار استعفای خود را تسلیم هیئت مدیره این شرکت کرده اما با آن موافقت نشده است. تاکنون مدیران هلدینگ شستان و دماوند انرژی عسلویه درباره‌ی این خبر اظهارنظر رسمی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید:  مارون، غدیر و زاگرس در لیست پرفروش‌ترین‌ها/خارک، ارومیه، شیراز و پردیس رکورد کم‌فروش‌ترین پتروشیمی‌ های بورس را زدند

دماوند انرژی عسلویه، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ شستان شرکت ارائه دهنده خدمات یوتیلیتی به پتروشیمی‌های منطقه عسلویه است.

مهم‌ترین انتقاد به عملکرد سمیعی در شرکت دماوند، درباره‌ی نحوی قرارداد و عملکردش با پتروشیمی‌های هلدینگ پتروفرهنگ است.

به‌گفته‌ی مدیران پتروشیمی‌های هلدینگ پتروفرهنگ، قراردادهای شرکت دماوند ظالمانه بوده و یکی از دلایلی که این پتروشیمی‌ها نتوانسته‌اند به ظرفیت اسمی خود دست یابند، بحث ارائه خوراک و مابقی خدمات یوتیلیتی از سوی شرکت دماوند بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.