کد خبر : 2974
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 12:44

۲ دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق مریوان نصب شد

۲ دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق مریوان نصب شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از خدمات‌رسانی دو دستگاه خودروی ‌سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق جهت ارائه بنزین به خودروهای ‌زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش انرژی پرس، جهانبخش ‌نوکانی در بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق با ‌بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات تأمین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح ‌تأسیسات انبار نفت سنندج برای ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائران اربعین، ‌این پایانه مرزی و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان‌های کرمانشاه و ‌ایلام قرار دارند به‌نحوی مطلوب در جریان است.

‌وی با اشاره به تعیین مرز باشماق مریوان به عنوان مرز رسمی جهت تردد زوار ‌اربعین حسینی برای دومین سال متوالی از برنامه‌ریزی منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به ‌زوار اربعین و تسهیل سوخت‌رسانی به وسائل نقلیه متردد در مسیر شهر مریوان تا این پایانه مرزی خبر داد و افزود: دو دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر برای سوخت‌رسانی ‌پایدار و مطمئن به زائران درحال تردد است.

بیشتر بخوانید:  بند مربوط به اختصاص بنزین به کارت ملی حذف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین به تأمین گاز مایع موردنیاز موکب‌های مسیر و مستقر در پایانه مرزی یادشده ‌اشاره و اظهار کرد: هماهنگی لازم برای تأمین و توزیع گاز مایع این موکب‌ها با شرکت‌های موزع و تأسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

نوکانی با تشکر و قدردانی از مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت منطقه در جهت ارائه ‌خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‌پایان مراسم اربعین از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق مریوان بازدید ‌و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان را بررسی خواهند کرد. ‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.