کد خبر : 5616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 16:09

پارک پلی‌پروپیلن خلیج‌فارس ۲۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند

پارک پلی‌پروپیلن خلیج‌فارس ۲۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند
استاندار ایلام تأکید کرد که قبول احداث پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن توسط هلدینگ خلیج‌فارس در منطقه آزاد مهران، یکی از مصوبات مهم سفر اول رئیس‌جمهور به این استان را اجرایی می‌کند.

به گزارش انرژی پرس، در ادامه سفر دکتر علی عسکری و مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس به استان ایلام، پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن با حضور استاندار ایلام، فرماندار و رئیس منطقه آزاد مهران و جمعی از مسئولان استان، جانمایی شد.

استاندار ایلام در این مراسم با تقدیر ویژه از مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس، اظهار داشت: برادر عزیز، جهادی و پای‌کار ما آقای دکتر علی عسکری عنایت خاص و ویژه‌ای به استان ایلام دارند و علقه‌ای وصف‌ناپذیر به این منطقه دارند.

وی با اشاره به جلسات متعددی که در هلدینگ خلیج‌فارس در خصوص پتروشیمی ایلام و پارک پلی‌پروپیلن با مدیرعامل هلدینگ داشته، اظهار داشت: با حمایت دکتر علی عسکری و هیئت‌مدیره هلدینگ، این پارک در منطقه آزاد مهران ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه دارد.

حسن بهرام‌نیا تصریح کرد: پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن، حداقل دو هزار و پانصد شغل مستقیم و غیرمستقیم در قالب ۹۰ طرح ایجاد خواهد کرد که ۵۰ طرح در فاز اولی و ۴۰ طرح در فاز دوم اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  بازگشت روزهای سرخ بورس/ فقط پنج نماد شیمیایی و پتروشیمی مثبت خوردند!

وی با بیان بهترین نقطه منطقه آزاد مهران توسط دکتر علی عسکری و مسئولان برای احداث این پارک انتخاب شده، ادامه داد: این منطقه این منطقه صفر مرزی ماست و باتوجه‌به اینکه کشور عراق به «کنوانسیون تیر» ملحق شده، صادرات محصول از اینجا تا دریای مدیترانه و بندر لاذقیه به‌سهولت انجام خواهد شد.

استاندار ایلام با تشکر دوباره از دکتر علی عسکری و هلدینگ خلیج‌فارس، خاطرنشان کرد: احداث این پارک از مصوبات سفر اول دکتر رئیسی به استان ایلام بود که با اهتمام هلدینگ خلیج‌فارس، اجرایی می‌شود و منطقه و مردم از موهبت آن بهره‌مند خواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.