کد خبر : 2807
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 20:40

لله گانی مخالفتش را با خرید نفت سپاهان به پالایشگاه اصفهان اعلام کرد / هاشمی به جای نمایندگی بانک رفاه در زمین قدیری بازی می کند!

لله گانی مخالفتش را با خرید نفت سپاهان به پالایشگاه اصفهان اعلام کرد / هاشمی به جای نمایندگی بانک رفاه در زمین قدیری بازی می کند!
بازار سرمایه و سهامداران پالایش اصفهان به خرید 33 درصدی سهام نفت سپاهان، بدون منطق اقتصادی واکنش نشان دادند.

به گزارش انرژی پرس، پس از انتشار گزارش خرید ۳۳ درصدی سهام نفت سپاهان توسط پالایش نفت اصفهان آن هم با ۱۵۰ درصد گران‌تر شاهد واکنش‌های گسترده‌ای دراین‌باره، چه در میان بازار سرمایه و چه در میان سهامداران خرد و کلان پالایش نفت اصفهان بودیم.

نکته عجیب ماجرا مادامی بود که پس از آنکه انرژی پرس صبح روز گذشته از اقای احمد هاشمی، نماینده‌ی توسعه سرمایه رفاه ( نماینده بانک رفاه در هیات مدیره ) جویا شد که چرا بانک رفاه مخالفت خود برای این خرید گران از جیب کارگران را رسماً اعلام نمی‌کند، ایشان در کمال تعجب گفتند «بانک رفاه هیچ مخالفتی با این خرید ندارد!» اما پس از پیگیری‌هایی که از بانک رفاه و دفتر اقای لله گانی صورت گرفت مطلع شدیم نه تنها مدیرعامل بانک رفاه مخالف این خرید است بلکه دقیقاً در همان روز طی نامه‌ای خطاب به صندوق سرمایه گذاری رفاه مخالفت رسمی خود با این خرید را اعلام کرده است!

بیشتر بخوانید:  نوسانات الاکلنگی بورس/ پتروپالایشی‌ها به مسیر صعودی بازگشتند

سوال جدی اینجاست که چرا نماینده‌ی رسمی بانک رفاه سعی دارد ساز خود را به جای کوک کردن با لله گانی، در زمین قدیری مدیرعامل پالایشگاه اصفهان کوک کند!

شاید دلیل این هماهنگی به مدیرعاملی اقای هاشمی در پتروشیمی اصفهان که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پالایشگاه اصفهان بی‌ارتباط نباشد. یحتمل هاشمی، بودن در رکاب مدیر بالا دستی خود، اقای قدیری را مفید‌تر می‌داند از ماندن بر صندلی پتروشیمی اصفهان و دفاع از حقوق بانک رفاه و قشر مظلوم بازنشستگان در وزارت کار!

 

از آنجا که فردا روز پایانی باز کردن پاکت‌ها برای خرید نفت سپاهان است،  باید دید باتوجه به مخالفت‌های گسترده از این خرید گران و بدون منطق اقتصادی، شاهد چه سرانجامی خواهیم بود؛ آیا نهادهای نظارتی به این ماجرا ورود خواهند کرد؟

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

آقای هاشمی به تنها چیزی که فکر میکند نماینده مجلس شدن است ؛ حالا هر کسی و هر چیزی و هر کاری که در راستای این هدف باشد را انجام میدهد.
آقای لله گانی در انتخاب نماینده دقت کنید.. من نمیدونم اصلا این افراد یهو از کجا مثل قارچ رشد کردن و منصاب کشور رو گرفتن؛ خدا به این مردم و عاقبت این کشور رحم کنه دیگه کار از دست همه در رفته متاسفانه