کد خبر : 1116
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 17:22

زمان بندی توزیع آب در غرب تهران

زمان بندی توزیع آب در غرب تهران
معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران از قطعی چند روزه آب و آبرسانی با تانکر در برخی محلات شهریار خبر داد و تاکید کرد: توزیع آب با زمان بندی مناسب و صرفه جویی در مصرف از الزامات مدیریت آب در هوای گرم این منطقه است.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از تسنیم، محمدرضا شمسایی فر معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران در خصوص بحران آب در محلات شهرستان شهریار توضیح داد: منابع آب در شهرستان شهریار بسیار محدود است و فقط از آب‌های زیرزمینی بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شهریار از آب‌های سطحی بی‌بهره مانده است، افزود: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار در حال حاضر برطرف شده ‌و شکایات مردم از طریق تماس با سامانه ۱۲۲ تقریبا به نصف رسیده است.

شمسایی‌فر با اشاره به آب‌رسانی با تانکر توسط آبفای غرب استان تهران به محلات مورد نیاز گفت: در محلاتی که بیشترین تماس و قطعی آب را داشته باشند موقتاً با ۵ خودروی تانکر آب شرب، آب‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:  روند کاهشی حجم آب سدهای کشور/ ۱۶ سد در وضعیت رو به بحران قرار دارند

وی در ادامه نسبت به بهبود شرایط آب در این شهرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: تا ابتدای هفته آینده مشکل قطعی آب در شهریار به وضعیت پایدار خواهد رسید و شبانه‌روز برای رفع مشکلات تلاش می‌شود.

شمسایی‌فر با اشاره به کاهش ۱۰۰ لیتر بر ثانیه دبی آب‌ چاه‌ها در شهریار خاطرنشان کرد: تولید و تقاضای آب در شهرستان شهریار نابرابر است و از طرفی گرمای هوا و مصرف بیش‌ ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده که برای رفع آن علاوه بر الزام صرفه جویی در مصرف، به دنبال زمان‌بندی برای توزیع آب در محلات مختلف شهریار هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.