کد خبر : 12112
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 21:07

تکذیب یک ادعا درباره هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

تکذیب یک ادعا درباره هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی درباره موضوعات جلسه هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تکذیب شد.

به گزارش انرژی پرس، ادعای «مطرح شدن مخالفت با انتصاب رئیس هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در جلسه اخیر هیات مدیره و مخالفت نمایندگان وزارت نفت با انتصاب یک فرد غیرنفتی به این جایگاه»، کاملا نادرست است و حاوی نسبت افترا به نمایندگان محترم وزارت نفت در هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس است.
این در حالی است که در هیات مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، هیچ‌گاه چنین موضوعات سطحی و بی‌ارزشی مطرح نشده و اعضا کاملا در نهایت همدلی به مباحث فنی و تخصصی مربوط به رفع مشکلات فنی و اقتصادی و بهبود درآمدزایی شرکت می‌پردازند و اعضای هیات مدیره هم طبق احکام قانون تجارت و حاکمیت شرکتی تعیین می‌شوند و این مباحث سطحی و ژورنالیستی جایی در هیات مدیره یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی ایران ندارد.
خاطرنشان می‌سازد که برخلاف این اکاذیب،بر اساس،صورتجلسه موجود در جلسه هیات مدیره شماره ۴۶۳ هیات مدیره مورخ ۲۶ فروردین هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس،نماینده سهام حداکثری شرکت (۴۹٪) یعنی تاپیکو با رای اعضای هیات مدیره از جمله نماینده محترم شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی ، به عنوان عضو اصلی غیرموظف این شرکت و سپس به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی گردید.
یادآور می شود بیش از ۶ سال ریاست هیات مدیره این شرکت در اختیار شرکت اهداف با سهام حدودی ۳۳ درصد و اتفاقا توسط فردی که نه تنها نفتی نبوده بلکه با مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد عهده دار مسئولیت ریاست هیات مدیره بوده است.

بیشتر بخوانید:  تولید نفت ایران به ۵ و نیم میلیون بشکه می‌رسد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشفق چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۱۹

تکذیب حاوی توهین به دانشگاه آزاد و تحقیر و پیش‌داوری در مورد ارزش علمی مدارک‌ دانشگاه آیت.

ایمان چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

سلام و عرض ادب خدمت هیئت مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
لطفا یه فکری به حال رانندگان استیجاری نفت ستاره کنید که شامل هیچ یک از مزایا نمیباشند نه بیمه تامین اجتماعی؛ نه بن کارت؛ نه عیدی؛ نه پاداش؛
نفرات زیادی هستن که الان به مدت ۶ سال یا بالاتر درشرکت کار میکنن ولی هنوز استخدام نیستن رانندگان استیجاری پا به پای مهندسین کار میکنن ولی هیچی شامل حالشون نمیشن
لطفا یه فکری به حال رانندگان استیجاری نفت ستاره انجام بدین با تشکر از شما