کد خبر : 5070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 16:35

بدهی گاز پتروشیمی ها پس از وصول دولت صرف چه شد؟

بدهی گاز پتروشیمی ها پس از وصول دولت صرف چه شد؟
طبق اطلاعاتی که به دست انرژی پرس رسیده حاکی از آن است که دولت با دریافت دیون مبالغ گاز از صنایع پتروشیمی و فولادی توانسته مطالبات گندمکاران را تا مهر تسویه نماید.

به گزارش انرژی پرس، یک منبع آگاه در سازمان مالیاتی در گفتگو با انرژی پرس اطلاعات جالبی از دریافتی سازمان مالیات بابت بدهی گاز پتروشیمی ها و فولادی بابت دیون خوراک گاز ارائه کرده است.

در روزهای گذشته یکی از مهمترین خبر ها در صنعت پتروشیمی ماجرای بسته شدن حساب های این شرکت ها به دلیل بدهی به اداره گاز بود طبق اطلاعاتی که به دست انرژی پرس رسیده است سازمان مالیات طبق درخواست وزارت نفت در شهریور برای دریافت طلبهای گازی خود توانسته تا میانه مهرماه بیش از ۳۰ همت از حساب های پتروشیمی ها و فولادی دریافت کند.

بیشتر بخوانید:  قطر برای گرفتن جای گاز روسیه در اروپا با آمریکا رقابت می‌کند

پیگیری های انرژی پرس حاکی از آن است که دولت پس از کسب بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در وصول مطالبات گاز از شرکت ها این پول را صرف پرداخت تمام مطالبات گندم کاران نموده است.

وزیر جهادکشاورزی در مصاحبه چند روز پیش گفته بود: با واریز ۳۵ هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل ۱۵۶ هزار میلیارد تومان، همه مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ پرداخت شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.