کد خبر : 3420
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 15:45

افزایش ظرفیت بارگیری بنزین در انبار نفت آبادان

افزایش ظرفیت بارگیری بنزین در انبار نفت آبادان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از افزایش ظرفیت بارگیری بنزین پس از افزایش بازوهای بارگیری در انبار نفت این منطقه خبر داد.

به گزارش انرژی پرس، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید گفت: ظرفیت بارگیری بنزین در انبار نفت آبادان از هر بازوی بارگیری حدود یک میلیون لیتر در روز است که با این مقدار افزایش، حجم بارگیری و توزیع این فرآورده نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: از مبدأ انبارهای نفت آبادان و ماهشهر افزون بر تأمین سوخت موردنیاز شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام (ره)، شادگان، هندیجان، امیدیه، آغاجاری، اروندکنار و چوئبده سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها و استان‌های همجوار نیز تأمین می‌شود.

منطقه آبادان دارای ۵۴ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز و ۲۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که وظیفه سوخت‌رسانی به مردم را به‌عهده دارند.

بیشتر بخوانید:  افزایش 12درصدی گاز رسانی به نیروگاه ها

منبع: شانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پرویز تودمی چهارشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

سلام
ضمن خرسندی و خوشحالی بسیار از مرتفع شدن مقداری از معظل بنزین کشور، که ارتباط آن با کاهش تورم در کشور که آثار آن بر زندگی مردم، بر همه پوشیده نیست، آرزو می گردد، تمامی مدیران لایق، دانا و کاردان و توانا، همانند این مدیر گرامی، با ارائه خبرهای خوش موثر بر معیشت مردم قلب آنها را شاد نمایند.
با آرزوی توفیقات روز افزون برای همه مسئولین کارا و کاردان مملکت علی الخصوص برای این مدی بزرگوار خوش خبر.