کد خبر : 2127
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 18:05

سرپرست شرکت توزیع فرآورده های نفتی جیرفت:

تعطیلی دوباره پمپ بنزین ها در جیرفت/ مشکلی بابت تامین سوخت نداریم

تعطیلی دوباره پمپ بنزین ها در جیرفت/ مشکلی بابت تامین سوخت نداریم
سرپرست شرکت توزیع فرآورده های نفتی جیرفت در واکنش به اتمام مخازن بنزین چند جایگاه سوخت در جیرفت و تعطیلی سه جایگاه سوخت رسانی در این شهر گفت: جای نگرانی وجود ندارد و باوجود مصرف بالا، کار تامین سوخت در حال انجام است.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از ایرنا، بعد از صف های طولانی مقابل جایگاه ها در تابستان گرم جیرفت طی هفته قبل و انتشار بازداشت رییس سابق شرکت پخش فرآورده های نفتی این شهرستان، از شب گذشته تا امروز سه جایگاه شهرستان به دلیل نبود سوخت تعطیل شده که این موضوع موجب نگرانی مردم شده است.

سید ابوالقاسم امیری نژاد، سرپرست شرکت توزیع فرآورده های نفتی جیرفت با ابراز امیدواری نسبت به عدم بروز مشکل در تامین سوخت این شهرستان خاطرنشان کرد: ۲۶ جایگاه در حوزه جیرفت و عنبرآباد وجود دارد که با وجود کمبود سوخت اگر چهار جایگاه هم تعطیل باشد اتفاقی نمی افتد.

وی ادامه داد: دیروز ۷۰۰ هزار لیتر بنزین به این شهر رسیده و امروز هم تا الان ۵۵۰ هزار لیتر بنزین تخلیه شده است و لام به ذکر است نیمی از بنزین شهرستان از استان هرمزگان و نیمی از کرمان تامین می شود که سعی می کنیم مشکل و کمبودی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید:  کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد

گفتنی است، موقعیت خاص جغرافیایی جنوب استان کرمان و نزدیکی با استان های مرزی کشور در جنوب و شرق کشور سبب شده که انگیزه برای قاچاق سوخت افزایش پیدا کند و این موضوع بر کمبود سوخت در جنوب کرمان تاثیر می گذارد.

این مساله لزوم گسترش شیوه های کنترلی بویژه در جایگاه ها از جمله بهره گیری از دوربین های پلاک خوان و بررسی کارت های مهاجر غیربومی را بیشتر کرده تا از این راه از قاچاق سوخت تا حد زیادی جلوگیری شود که تاکنون اقدامات نهایی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.