کد خبر : 11713
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 14:53

سیاوش میرحاجی، مدیرعامل پتروشیمی پارس در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

۱۴۰۳ سال زنجیره ارزش پتروشیمی پارس است +فیلم

۱۴۰۳ سال زنجیره ارزش پتروشیمی پارس است +فیلم
سیاوش میرحاجی گفت: مناقصه پروژه PDH انجام شده و خوشبختانه به زمان‌بندی اصلی برنامه بازگشته‌ایم. طرح‌های بسیاری داریم و می‌توانم بگدیم سال ۱۴۰۳ سال زنجیره ارزش در پتروشیمی پارس است.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، بازار طرح‌های PDHPP در صنعت پتروشیمی ایران بسیار داغ شده است. پارس یکی از پتروشیمی‌هایی است که به‌دنبال اجرای طرح PDH است‌. به‌گفته‌ی مدیرعامل پتروشیمی پارس، ۱۴۰۳ سال تکمیل زنجیره ارزش برای این شرکت است.

 

سیاوش میرحاجی، مدیرعامل پتروشیمی پارس در گفت‌وگو با «انرژی پرس» با اشاره به اینکه ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیب بسیاری برای شرکت بوده، بیان کرد: سال گذشته در تامین بنزن دچار مشکل شدیم چراکه تامین‌کنندگان اصلی وارد اورهال شدند به همین دلیل در تابستان و اوایل پاییر کاهش تولید داشتیم.

میرحاجی ادامه داد: در واحد استحصال اتان نیز در زمینه تامین خوراک از بالادست دچار مشکل شدیم. در این دو حوزه برای سه ماهه آخر سال ۱۴۰۲ و سال ۱۴۰۳ تعاملات بسیار نزدیک با پارس جنوبی برای تامین گاز خوراک و با پتروشیمی نوری و بوعلی برای استمرار دریافت خوراک انجام شده که شاهد استمرار خوراک بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:  معامله شد: پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی!

مدیرعامل پتروشیمی پارس درباره‌ی قرارداد تامین گاز خوراک واحد استحصال اتان بیان کرد: این قرارداد سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید با همکاری وزارت نفت و شرکت گا، تمدید ۵ ساله خوراک را قرارداد را امضا کنیم تا خاطر سهامداران درباره‌ی تامین خوراک مستمر راحت شود.

میرحاجی با اشاره به طرح‌های توسعه پتروشیمی پارس گفت: مناقصه پروژه PDH انجام شده و خوشبختانه به زمان‌بندی اصلی برنامه بازگشته‌ایم. طرح‌های بسیاری داریم و می‌توانم بگدیم سال ۱۴۰۳ سال زنجیره ارزش در پتروشیمی پارس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.