کد خبر : 5619
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 16:11

پیش راه‌اندازی واحد ۴۶۰۰ پتروشیمی ارغوان گستر

پیش راه‌اندازی واحد ۴۶۰۰ پتروشیمی ارغوان گستر
با حضور مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس عملیات پیش راه‌اندازی واحد ۴۶۰۰ پتروشیمی ارغوان گستر جهت خالص‌سازی پروپیلن گرید شیمیایی و تولید پروپیلن گرید پلیمری آغاز شد.

به گزارش انرژی پرس، عصر دیروز با حضور دکتر علی عسکری و مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس، عملیات پیش راه‌اندازی این واحد با تلاش متخصصان داخلی و در سرویس  قرارگرفتن خطوط یوتیلیتی (هوا، هوای ابزار دقیق، بخار و…) به طور رسمی آغاز شد. 

در این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با بیان اینکه ایلام سرزمین فداکاری و دروازه عتبات‌عالیات است، وجود چنین شرکت‌هایی را منشأ خیروبرکت دانست و با اشاره به نیاز کشور به محصول پلی‌پروپیلن و واردات آن، راه‌اندازی شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام را از اهداف هلدینگ خلیج‌فارس به‌منظور تأمین بخشی از این نیاز داخل عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:  غلامرضا جمشیدی سرپرست پتروشیمی هنگام شد

علی عسکری با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، دستوراتی جهت تأمین مالی به‌منظور تکمیل و راه‌اندازی این پروژه داد.

در این بازدید نشان‌زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج‌فارس، رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و  اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.