کد خبر : 7726
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 14:05

پیشرفت ۵۳ درصدی در ساخت طرح پتروشیمی زنجان

پیشرفت ۵۳ درصدی در ساخت طرح پتروشیمی زنجان
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح اوره و آمونیاک زنجان با توجه به حمایت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای حل برخی مشکلات، با بیش از ۵۳ درصد پیشرفت در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته است.

به گزارش انرژی پرس به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۱۶ دی‌ماه) در بازدید از طرح پتروشیمی زنجان که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری انجام شد، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اوایل فعالیت دولت سیزدهم بر ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان تأکید داشته است.

وی ادامه داد: مسائل اولیه این طرح با توجه به تلاش‌های مدیرعامل و عوامل مجموعه که ساخت طرح را پیگیری کردند، حل شده و امروز با توجه به بازدید انجام شده باید گفت این طرح در مسیر ساخت قرار گرفته است و پیشرفت مطلوبی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجریان طرح مطالبات مردم را جدی گرفتند و این طرح پتروشیمی، بیش از ۵۳ درصد پیشرفت دارد و در گام نخست پیگیر هستیم طرح با توجه به برنامه جدیدی که تدوین شده است، ساخته و سپس طرح‌های زنجیره ارزش آن مطالعه و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید:  آغاز طرح توانمندسازی شایستگی‌های مدیران و رؤسا در فجر انرژی خلیج فارس

شاهمیرزایی بیان کرد: به سهامداران اطمینان می‌دهم با توجه به اراده‌ای که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجود دارد و با حل برخی مشکلات، این طرح بر اساس برنامه جدید عملیاتی شود و سهامداران به آرزوی دیرینه خود برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سهامدار نگونبخت پتروشیمی زنجان چهارشنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

۱۷ سال گذشت.بعد از ۱۷۰۰۰ جلسه و بازدید، تازه ترین وعده رو هم از معاون وزیر جناب شاهمیرزایی شنیدیم.گرچه الحق و الانصاف، سهامداران عمده و هیات مدیره جدید بویژه مدیرعامل آقای دکتر مدیری، تلاش طاقت فرسا و اهتمام جدی در زنده کردن این طرح، بازگرداندن اموال دزدیده شده شرکت،اقناع مسوولان استان زنجان بعنوان اصلی ترین دشمنان و موانع مهم!!!!به ادامه کار و …. نشان دادند اما متاسفانه پروژه در ادامه مسیر با چالش تامین مالی مواجه است و صندوق توسعه هم علیرغم تعهدش، بصورت قطره چکانی عمل میکنه و تبدیل به مهمترین عامل تاخیر طرح شده.واقعا در این مملکت، صاحب عاقل و دلسوزی پیدا نمیشه که بیاد چند هزارمیلیازد تومن سرمایه ملی ، ۹۰هزار سهامدار خرد رو از بلاتکلیفی و پوسیدگی ۱۷ ساله نجات بده؟کسی پیدا نمیشه طرح رو با تزریق ارز راه اندازی کنه و در قبالش ،۵۰۰۰ فرصت شغلی، تحول اساسی در اقتصاد استان، راه اندازی طرحهای ارزش افزوده و نتیجتا صدها میلیون دلار درآمد ارزی برای این مملکت ایجاد کنه؟میدونید چه تجهیزات ارزشمندی از بهترین برندهای اروپایی که صنعت اوره دیگه حتی در رویا هم نخواهد دید، در حال خاک خوردنه؟