کد خبر : 4681
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 15:48

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی جان باختن ۲ تن از کارکنان مپنا در حادثه نیروگاه پرند

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی جان باختن ۲ تن از کارکنان مپنا در حادثه نیروگاه پرند
وزیر نیرو در پیامی درگذشت دو نفر از کارکنان شرکت مپنا بر اثر انفجار روز گذشته واحد سیار ۲۵ مگاواتی این شرکت در محل نیروگاه پرند را تسلیت گفت.

به گزارش انرژی پرس، علی‌اکبر محرابیان با ابراز تأسف و همدردی با خانواده‌های جان باختگان، از خداوند متعال برای آن عزیزان از دست رفته، رحمت واسعه، برای مجروحان حادثه بهبودی عاجل و برای همه بازماندگان داغدار صبر و شکیبایی را خواستار شد.

در متن این پیام آمده است: «حادثه خط انتقال گاز واحد نیروگاه سیار مپنا در محل نیروگاه پرند و درگذشت دو تن از کارکنان جهادی گروه مپنا، اندوهی بر روح و روان صنعت برق ایران تحمیل کرد. اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از جامعه تلاش‌گر صنعت برق ایران اسلامی با تألم ضایعه از دست‌ دادن همکاران عزیز، آقایان «خلیل نوروزی» و «معین جامه بزرگ» را به خانواده محترم ایشان و همکاران ارجمندشان در گروه مپنا تسلیت عرض می‌کنم.
از خداوند بزرگ برای روح آن دو همکار علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. برای صدمه‌دیدگان این حادثه نیز آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال دارم.»

بیشتر بخوانید:  از حقابه هیرمند کوتاه نخواهیم آمد

گفتنی است،  صبح دیروز ۳۰ مهرماه، در سانحه‌ای تلخ و غم‌انگیز، خط گاز تغذیه کننده واحد نیروگاه ۲۵ مگاواتی پرند دچار حادثه شد و در اثر این انفجار، دو نفر از کارمندان گروه مپنا جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.