کد خبر : 1958
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 17:03

معاون وزیر نفت:

هنوز فهرست قراردادهای  پتروتک سال پیشین نهایی نشده است 

هنوز فهرست قراردادهای  پتروتک سال پیشین نهایی نشده است 
معاون وزیر نفت گفت:تاکنون فهرست این قراردادها نهایی نشده اما تا پیش از زمان برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه پتروتک، این فهرست نهایی و اعلام خواهد شد.

انرژی پرس_نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت “پتروتک” با حضور وحیدرضا حضور زیدی‌فرد، معاون مهندسی پژوهش و فناوری وزارت نفت  و دیگر مدیران این وزارتخانه برگزار شد.
زیدی‌فرد درباره‌ی کنفرانس پتروتک سال پیشین گفت: در رویداد سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه منعقد شد که برخی از آنها منتج به قرارداد شده‌ است. در دومین نمایشگاه برای حضور دو برابری شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی انجام شده است.
معاون وزیر نفت افزود: در این دوره تلاش شده که حدود یک هزار کارشناسان و مدیران عملیاتی صنعت نفت، شرکت‌های خصوصی و هلدینگ‌ها در این رویداد حضور داشته باشند.
او ادامه داد: متولی برگزاری رویداد، پژوهشگاه صنعت نفت خواهد بود. امیدوارم در این کنفرانس شاهد امضای چندین قرارداد باشیم.
زیدی فرد گفت: دو رویداد در خوزستان و بوشهر برگزار خواهیم کرد که این رویدادها باهدف کمک به رویداد اصلی انجام می‌شود.
معاون وزیر نفت در پاسخ به پرسش انرژی پرس درباره‌ی آمار تفاهم‌نامه‌هایی که منتج به قرارداد شده‌‌اند، عنوان کرد: تاکنون فهرست این قراردادها نهایی نشده اما تا پیش از زمان برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه پتروتک، این فهرست نهایی و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  امضای ۲ تفاهم‌نامه و توافق‌نامه توسط پژوهشگاه صنعت نفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.