کد خبر : 2160
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 16:58

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس در مورد قیمت بنزین التهاب آفرینی نکنند

نمایندگان مجلس در مورد قیمت بنزین التهاب آفرینی نکنند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس پیرامون موضوعات قیمت بنزین انتقاد کرد و خواستا ورود هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد.

به گزارش انرژی پرس، الله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره اظهارنظرهای خلاف واقع برخی از نمایندگان در مورد افزایش قیمت بنزین، گفت: وضعیت اقتصادی کشورهرچند در شرایط ایده عالی قرار ندارد ولی اینکه برخی از نمایندگان یا حتی مسوولان دولتی بخواهند در این باره اظهار نظری خلاف واقع انجام دهند که سبب ایجاد شوک در فضای بازار و جامعه شود، درست نیست.

وی در خصوص افزایش یا عدم افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: البته معتقدیم قیمت بنزین واقعی نیست و این موضوع به محافظه کاری دولت‌های گذشته بازمی گردد که باید با توجه به تورم موجود، قیمت بنزین افزایش یابد.

الله وردی دهقانی گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری،قرار داریم باید آرامش مردم و فضای عمومی جامعه حفظ شود تا مردم حضور حداکثری در تعیین سرنوشت خود ایفا کنند و به جای التهاب آفرینی به مردم امید دهند.

وی ادامه داد: البته نمایندگان می‌توانند درباره مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور اظهار نظر کرده و آنها را نقد کنند ولی باید این نقد منصفانه انجام شود و به صورت عمد مسائلی را مطرح نکنند که سبب سوء استفاده با بحران آفرینی در کشور شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان گفت: اینکه برخی از دوستان از طریق بیان مسائل خاص مانند افزایش قیمت بنزین یا احیانا کمبود آن برای رای آوری در حوزه انتخابیه اقدام کنند یا مسائلی را بیان کنند که آرامش جامعه را برهم بزند، اخلاقی نیست و سبب ایجاد مشکل در روند سیاسی کشور می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: : همه نهادهایی که وظایفی در قبال حفظ آرامش کشور دارند باید در این باره ورود کنند تا سیاست‌های درست در کشور اجرا شود. همچنین ورود مجلس، دولت و قوه قضاییه به این موضوعات ضروری است و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضاییه، اینگونه اظهارات خلاف واقع را بررسی کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.