کد خبر : 8380
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 15:49

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

لزوم ارائه تسهیلات آبیاری نوین به کشاورزان

لزوم ارائه تسهیلات آبیاری نوین به کشاورزان
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه تسهیلات به کشاورزان به منظور بهره‌گیری از سیستم‌های آبیاری نوین زیر سطحی و تحت فشار شد.

به گزارش انرژی پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیک‌بین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: اگر توان تامین چاه موتورهای کشاورزی برای تابستان آینده وجود ندارد باید از همین الان مدیریت لازم صورت گیرد تا کشاورزان بتوانند از سیستم‌های آبیاری سطحی و آبیاری تحت فشار استفاده کنند. باید تسهیلات لازم در این خصوص به کشاورزان ارائه شود تا در حوزه کشاورزی نیز آب کمتری مصرف شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و دقیقه‌ای بعضا کشور را با مشکل مواجه می‌کند. گرانی یکباره قیمت گاز یا کم شدن سهمیه کارت سوخت نمونه‌ای از این تصمیمات می‌باشد. از رئیس جمهور تقاضا داریم که جلوی این تصمیمات را بگیرد. قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است در حالی که علتی برای آن وجود ندارد. حتما دستی پشت پرده است. از رئیس جمهور تقاضا داریم که مراقب نفوذی‌ها در دولت باشد.

بیشتر بخوانید:  افشای حساب 130 هزار میلیارد تومانی وزارت نفت

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرادی چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۱۳

با سلام پدر من شصت و هفت سال دارد قریب چهل سال هست باغ ۱۴۰۰۰ هزار متری در روستایی محل زندگی خود در عبدل آباد کوهپایه قزوین دارد که چاه اب را امسال پر کردن حالا برای این باغ که درختان چهل سال دارد چه کار کند . چندین بار هم از طرف جهاد کشاورزی و سایر ارگان در زمان جنگ داوطلبانه شرکت کرده الان چندرغاز درآمدی که از این محل داست نابود شد به داد مردم برسید ۰۲۸۲۴۳۲۲۲۵