کد خبر : 2482
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 17:05

ادامه سریال جریمه پر مصرفان برق در ماه های پایانی تابستان:

قطع برق ۵۵ اداره پر مصرف در تهران

قطع برق ۵۵ اداره پر مصرف در تهران
طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، 55 اداره پر مصرف در تهران متحمل قطع برق شدند.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: برق ۵۵ اداره پرمصرف شهر تهران امروز (سه‌شنبه) در راستای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر اصلاح الگوی مصرف برق قطع شد، این در حالی است که همه ادارات مکلف به تداوم همراهی در کاهش مصرف برق تا نیمه شهریورماه هستند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص اعلام کرد: مطابق با مصوبه ابلاغی هیئت وزیران و روند کنترل پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران، همه ادارات و دستگاه‌های اداری موظف‌اند تا پانزدهم شهریور با رعایت مدیریت مصرف برق طبق مصوبه هیئت دولت به همکاری خود با این شرکت به‌منظور حفظ پایداری شبکه و همراهی در تأمین برق مشترکان، ادامه دهند.

بر این اساس بدیهی است مصرف برق ادارات کلان‌شهر تهران، روزانه به‌صورت لحظه‌ای پایش و برق مشترکان پرمصرف بخش اداری با اخطار قبلی قطع خواهد شد.

طبق مصوبه هیئت وزیران، همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش‌کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.