کد خبر : 2300
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 18:54

عزل شبانه مدیر عامل شرکت بازرگانی هلدینگ باختر

عزل شبانه مدیر عامل شرکت بازرگانی هلدینگ باختر
مدیرعامل شرکت بازرگانی کالای باختر یار دیرینه داود رضا ربانی، به صورت شبانه عزل شد.

انرژی پرس_حسین فیروزی آرانی، مدیرعامل شرکت بازرگانی کالای باختر طی روزهای گذشته به صورت ناگهانی و شبانه با تصمیم مدیران ارشد هلدینگ باختر عزل شده است.

شنیده‌های انرژی پرس حاکی از آن است که فیروزی بیش از یک دهه مسئولیت فروش محصولات هلدینگ باختر را برعهده داشته است. او از دوستان صمیمی داود رضا ربانی، مدیرعامل هلدینگ باختر است. حال پرسش این است که چه تغییر و تحولاتی رخ داده که ربانی حاضر به خداحافظی با یار دیرینه خود در هلدینگ باختر آن هم به صورت عزل شبانه شده است؟

باختر پرحاشیه‌ترین هلدینگ ایران است؛در همان روزهای نخست واگذاری کارزای برای لغو آن به راه افتاد در نهایت نیز پرونده این واگذاری به مجلس رفت. تحقیق و تفحص از تخلفات هلدینگ «باختر» از سال ۹۷ آغاز و سال ۹۹ نیز برای نوبت دوم مطرح شد. سال گذشته نیز گزارش نهایی از تحقیق و تفحص از تخلفات هلدینگ «باختر» به کمیسیون صنایع ارسال شد اما تاکنون این گزارش در صحن مجلس قرائت نشده است.

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد درباره اینکه چرا نتیجه تحقیق و تفحص در مجلس قرائت نمی شود، گفت: سال گذشته تحقیق و تفحص از هلدینگ باختر شکل گرفت و ما این موضوع را به دلیل اهمیت آن دنبال کردیم. هیات رئیسه شکل گرفت و رئیس کمیته تحقیق و تفحص آقای مجتبی توانگر، نماینده تهران بود. من نایب رئیس این تحقیق و تفحص هستم. با کمک کارشناسان گزارش تحقیق و تفحص آماده شد و نتیجه آن قرار بود  در جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه ۱۵ نفره کمیته تحقیق و تفحص که بیشتر آنها از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هستند شکل بگیرد، تا این گزارش بعد از قرائت و تایید اعضا به کمیسیون اقتصادی ارائه شود تا آن را در اختیار صحن علنی قرار دهد.اما متاسفانه ۲ بار زمان جلسه را اعلام کردیم تا اعضای کمیته تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی جمع شوند اما متاسفانه بجز من و آقای توانگر که رئیس و نایب رئیس این کمیته بودیم کسی از اعضا در این جلسه حاضر نشدند!

بیشتر بخوانید:  ذی‌نفعان هلدینگ «باختر» مانع قرائت گزارش تفحص در صحن علنی می‌شوند/ پرونده تخلفات هلدینگ باختر در انتظار دستور قالیباف

انرژی پرس آمادگی خود را برای اطلاع‌رسانی و شفافیت درباره‌ی این اتفاق در هلدینک باختر اعلام می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجید پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

چه گزارش مسخره و هدف داری

ا جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

انرژی پرس خیلی نگران باختر نیست
یک خط راجع به فیروزی و ۱۰۰ خط راجع به نماینده مهاباد. جمع کن این بیسوادی رو عزیز دل

بنی جمالی جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

س.درود بر مرد توانا ومدبر لایق جناب فیروزی آرانی .بنده چند سال خدمت ایشان بودم واقعا بی نظیر بودن

پیمان اردلان جمعه , ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

هلدینگ باختر با مدیریت سالم و حرفه ای آقای مهندس فیروزی یکی از موفق ترین و پاک ترین هلدینگ های پتروشیمی ها بود با کارکنان سالم و با ایمان