کد خبر : 9741
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 14:49

عزیزی در مورد انفجار در خط لوله گاز در استان فارس گفت:

دشمنان می‌خواهند انتقام ناتوانی‌شان را از مردم ایران بگیرند

دشمنان می‌خواهند انتقام ناتوانی‌شان را از مردم ایران بگیرند
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انفجار در خط لوله گاز در استان فارس را، اقدامی کور خواند و گفت: دشمنان می‌خواهند انتقام ناتوانی‌شان را از مردم ایران بگیرند.

به گزارش انرژی پرس، ابراهیم عزیزی، در واکنش به اقدام خرابکارانه و انفجار در خط لوله گاز بروجن گفت: این اقدام کوری است که جریان‌ها و گروه‌های وابسته به ضد انقلاب انجام دادند اما قطعا هیچ اثری بر روی مسائل اقتصادی و امنیتی ما ندارد.

وی اضافه کرد: این اقدام خرابکارانه و کور توسط افرادی که تنها شعار  حمایت از مردم می‌دهند اما با اقداماتشان به دنبال قطع ارائه خدمات‌رسانی به مردم و آسیب‌رسانی هستند تا جایی که می‌خواهند گاز مردم را قطع کنند تا مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان ما علی‌رغم ادعایشان که برای مردم کار می‌کنند، علیه مردم اقداماتی را انجام می‌دهند که در نهایت هم اقدام کوری بوده و خدشه‌ای به تاسیسات ما وارد نکرده است و البته که اثری هم ندارد. تنها کاری علیه مردم در فصل سرد سال بوده که خدمات‌رسانی و گازرسانی را مختل کنند چون آنها نمی‌خواهند مردم ما در آسایش و رفاه باشند.

بیشتر بخوانید:  صادرات ۱۵۶ میلیارد متر مکعب گاز ایران به ترکیه طی ۳۰ سال

عزیزی مجددا در پایان گفت که دشمنان ما به خاطر ناتوانی‌شان به دنبال انتقام از مردم هستند که هیچ وقت موفق نشده و در آینده هم موفق نخواهند شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.