کد خبر : 3505
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 21:10

درخشش پتروشیمی جم‌پیلن در ایران پلاست هفدهم؛

عقد دو تفاهم‌نامه با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهرکام پارس

عقد دو تفاهم‌نامه با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهرکام پارس
عقد دو تفاهم‌نامه با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهرکام پارس با حضور دکتر ترکی و مهندس شاهمیرزایی و رونمایی از گرید جدید جم‌پیلن انجام شد.

به گزارش انرژی پرس، دو تفاهم‌نامه با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهرکام پارس با گرید جدید پلی پروپیلن با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم‌پیلن، در حاشیه  سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با حضور مهندس مرتضی شاهمیرزایی و دکتر ترکی از گرید جدید شرکت پتروشیمی جم‌پیلن EP4130N با کاربرد تولید قطعات تزریقی در صنعت خودرو و لوازم خانگی رونمایی شد.

 همچنین این گرید که در دسته کوپلیمر ضربه‌پذیر قرار دارد و مورد استفاده در صنایع خودرو سازی است و با ارتقای کیفی محصولاتی مثل داشبور باعث افزایش کیفیت قطعات خودروسازی در کشور می‌گردد.

بیشتر بخوانید:  اعلام نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات پتروشیمی

گفتنی است؛ محصول  مذکور با تنوع در سبد محصولات شرکت، افزایش ارزش افزوده محصولات، نوآوری، کاهش هزینه و ارتقای کیفی محصولات برای مشتریان هدف و برآورد حجم بازار سالیانه ۲۰ هزارتن به صنعت پتروشیمی کمک قابل توجهی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.