کد خبر : 6583
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 13:34

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با تأکید بر حمایت‌های وزارت نفت از اقدام‌های نوآورانه، از امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک خبر داد.

به گزارش انرژی پرس، عظیم کلانتری‌اصل امروز (سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه) در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک) که هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: دومین کنفرانس پتروتک با همکاری تمام ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین گشایش دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه هفته آینده (۲۸ آذرماه) با حضور مقام‌های عالی‌رتبه کشور و صنعت نفت برگزار خواهد شد، گفت: چهار نشست تخصصی درباره نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای چهار شرکت اصلی وزارت نفت در عصر روز سه‌شنبه (۲۹ آذرماه) و صبح روز چهارشنبه (۳۰ آذرماه) برگزار می‌شود که این نشست‌ها نسبت به سال گذشته تخصصی‌تر شده است و اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:  سهم ۲۶.۴ میلیارد دلاری صادرات نفت در گزارش تجارت خارجی

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ادامه داد: توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش پتروشیمی از مسائل اصلی کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است. همچنین مسائل مرتبط با محیط زیست و ارتقای عملکرد صنعت با این هدف نیز در این رویداد بررسی می‌شود.

کلانتری‌اصل تأکید کرد: اقدام‌های بسیار مطلوبی در دوسال گذشته همسو با سیاست‌های دولت در زمینه افزایش ظرفیت خدمات فنی‌مهندسی انجام شده است و حمایت‌های خوبی نیز از اقدام‌های نوآورانه انجام خواهد شد.

وی از امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک خبر داد.

دومین نمایشگاه و همایش مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه (پتروتک) ۲۸ آذرماه به مدت سه روز همزمان با هفته پژوهش به‌منظور حمایت از تولید دانش‌بومی کشور به میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

منبع: شانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.