کد خبر : 6895
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 10:21

جذب سرمایه‌گذاری برای حمایت از شرکت‌های استارتاپی حوزه نفت

جذب سرمایه‌گذاری برای حمایت از شرکت‌های استارتاپی حوزه نفت
نشست تخصصی ارائه آسانسوری شرکت‌های استارتاپی برای جذب سرمایه، حمایت و تجاری‌سازی در حوزه نفت از سوی پژوهشگاه صنعت نفت در دومین رویداد پتروتک برگزار شد.

به گزارش انرژی پرس، محمدامین حاج‌باقری، رئیس مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت روز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) در نشست تخصصی ارائه آسانسوری شرکت‌های استارتاپی برای جذب سرمایه، حمایت و تجاری‌سازی در حوزه نفت در دومین رویداد پتروتک با بیان اینکه با انتشار فراخوان از سوی پژوهشگاه صنعت نفت ۴۰ شرکت استارتاپی محصول خود را ارائه دادند، گفت: با غربالگری که انجام شد ۱۰ شرکت با محصول قابل ساخت انتخاب شدند.

وی افزود: این کار پارسال نیز از سوی پژوهشگاه صنعت نفت  انجام شد و ماحصل آن معرفی سرمایه‌گذار تا سقف ۷ میلیارد تومان برای دو شرکت استارتاپی بود.

رئیس مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت اظهار کرد: از بین ۱۰ شرکتی که امروز محصول خود را ارائه می‌دهند با رای داوران از سه شرکت برگزیده قدردانی می‌شود و برنامه داریم تا این شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

براساس این گزارش، شرکت مکاترونیک سپهر برای ساخت شتاب‌دهنده خطی با هدف رادیوگرافی تجهیزات درون‌چاهی و خطوط لوله نفت و گاز، شرکت مهر ایران با ساخت ژل‌ ضد زنگ فلز با هدف از بین‌برنده اکسیدهای فلزی و شرکت پترو پژوهان برای طراحی و ساخت الاستومرهای هوشمند متورم شونده سه شرکت منتخب از سوی داوران بودند که توسط عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز جوایزی به آنها اهدا شد.

بیشتر بخوانید:  بهبود نسبی پتروشیمی‌های بورس با نامه وزارت نفت به شرکت ملی گاز

به گزارش شانا، دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه (۲۸ آذرماه) با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

منبع: شانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.