کد خبر : 4218
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 12:07

تهدید به توقف کامل صادرات گاز از سوی قطر

تهدید به توقف کامل صادرات گاز از سوی قطر
قطر تهدید کرد اگر بمباران غزه متوقف نشود، صادرات گاز به کشورهای جهان را متوقف خواهد کرد.

به گزارش انرژی پرس قطر در پیامی توییتری نوشته است: اگر بمباران غزه متوقف نشود، صادرات گاز به کشورهای جهان را متوقف می‌کنیم.

«ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌ وگو با خبرنگاران از مردم غزه خواست این منطقه را به سمت مصر ترک کنند.

در حالی که رژیم صهیونیستی غزه را محاصره همه جانبه کرده، سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شده که گذرگاه رفح باز است و مردم غزه می توانند از این طریق، منطقه را ترک کنند.

کارشناسان مسایل منطقه معتقدند که دلیل این اقدام رژیم صهیونیستی ویران کردن غزه و تصرف آن و اضافه نمودن این منطقه به سرزمین های اشغالی است، اقدامی که مطمئنا فقط در رویا برای صهیونیست ها اتفاق خواهد افتاد، چرا که رزمندگان مقاومت با تدابیری که دارند جلوی این توطئه را نیز خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:  صدور نخستین محموله گاز مایع از پالایشگاه آبادان

براساس گزارش «تایمز اسرائیل»، «چارلز براون» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در گفت‌وگوی تلفنی با «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، از جنایات تل آویو در غزه حمایت کرد.

قطر که یکی از بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان است، به تازگی تهدید جدی‌ای مبنی بر توقف صادرات گاز خود کرده است که می‌تواند پیامدهای بسیار گسترده‌ای در اقتصاد جهانی به دنبال داشته باشد.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Kahram جمعه , ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

دم قطر گرم ..آفرین به غیرت قطر ..باعث افتخار است..حتما این کار را انجام دهد..ممنون از امیر قطر از مسیولین کشور قطر سپاسگزارم

Kahram جمعه , ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

اتحاد یعنی این ممنون از مسیولین کشور قطر

بهرام دوشنبه , ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

خبر فوق صحت نداشته و کذب محص است. بنظر می رسد که این خبر بصورت جعل خبر تنها در رسانه شما اعلام شده است. تاکنون هیچ بیانیه رسمی از سوی شرکتهای قطری و یا دولت قطر در این زمینه وجود نداشته است. لطفا از درج اخبار دروغ در رسانه تخصصی اجتناب کنید.

علی احمدنیا دوشنبه , ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

سلام این خبر به نقل از یک رسانه عربی که تصویر ان را مشاهده میکنید قابل مشاهده است طبیعتا بازنشر اخبار است . ممنونم از توجه شما