کد خبر : 3531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 15:38

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با انرژی پرس:

با تقسیم حداکثر سود، در آینده هلدینگ خلیج فارس و طرح‌های توسعه‌ای آسیب خواهند دید+فیلم

با تقسیم حداکثر سود، در آینده هلدینگ خلیج فارس و طرح‌های توسعه‌ای آسیب خواهند دید+فیلم
علی‌عسکری گفت: تقسیم  ۴۰ درصد سود سالانه هلدینگ خلیج‌ فارس، یک کار عادلانه است. با این روش، سرمایه‌داران ما، هم امروز به سود می‌رسند و هم آینده را تضمین کردیم و در آینده هم بزرگتر می‌شویم.

به گزارش انرژی پرس، اعضای هیئت مدیره جدید هلدینگ خلیج فارس پس از حاشیه‌های جنجالی انتخاب شدند حال پرسش این است که آیا رویکرد هلدینگ خلیج فارس تغییر خواهد کرد، عبدالعی علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفتگو با انرژی پرس، در این‌باره گفت: استراتژی هلدینگ با هیت مدیره جدید تغییر نخواهد کرد و آرامش و ثبات در هلدینگ برقرار خواهد بود. استراتژی ما روشن بوده است. از توسعه میادین، صنایع بالادستی پتروشیمی، پایین دستی و تمامی زنجیره‌ی ارزش را تکمیل می‌کنیم. همچنین صیانت از بورس و سودآوری نیز در دستور کار ما قرار دارد. تمام محورهایی که داشتیم با مدیریت جدید هم ادامه پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه ما معتقدیم که تقسیم  ۴۰ درصد سود سالانه، یک کار عادلانه است گفت: با این روش، سرمایه‌داران ما، هم امروز به سود می‌رسند و هم آینده را تضمین کردیم و در آینده هم بزرگتر می‌شویم.

بیشتر بخوانید:  تاریخچه شرکت توتال انرژی / واقعیت‌هایی درباره یکی از غول‌های انرژی

علی‌عسکری معتقد است اگر حداکثر سود تقسیم شود، آینده‌ی شرکت و طرح‌های توسعه، آسیب جدی می‌بینند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص ورود این هلدینگ به توسعه میادین اظهار کرد: عمده‌ی تفاهمی که داشتیم روی میدان مارون خامی است که میعانات بیشتری دارد و برای خوراک پتروشیمی مناسب‌تر است. کارها و مقدمات آن در حال فراهم شدن است. با شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت جنوب مذاکره می‌کنیم و کار را جلو می‌بریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.