کد خبر : 5940
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 14:37

مدیرعامل پتروشیمی جم‌پیلن در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی پرس در نمایشگاه اورآسیاپلاست ترکیه:

اولویت جم‌پیلن در سال ۱۴۰۳ صادرات است

اولویت جم‌پیلن در سال ۱۴۰۳ صادرات است
در شش ماهه نخست امسال به‌دلیل نیاز بازار داخلی، صادرات پتروشیمی جم‌پیلن صفر شد اما به‌گفته‌ی مدیرعامل این شرکت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ صادرات خواهد بود.

به گزارش انرژی پرس، نمایشگاه اورآسیاپلاست ترکیه می‌تواند فرصت خوبی برای تقویت و توسعه بازار صادراتی پتروشیمی‌های ایران باشد، شرکت‌هایی که به‌دلیل تحریم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضا گنجی، مدیرعامل پتروشیمی جم‌پیلن در نمایشگاه اورآسیاپلاست ترکیه به انرژی پرس درباره‌ی وضعیت صادرات این شرکت در آینده گفت: در یک سال و نبم گذشته به‌دلیل آشفتگی بازار داخلی و عرضه محصولات در ایران، نتوانسته‌ایم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم. 

گنجی ادامه داد:

برای صادرات در سال ۴۰۳۱  نیازمند تعریف استراتژی و برنامه‌ریزی منسجم هستیم. با حضور در نمایشگاه اورآسیاپلاست ترکیه، وضعیت بازار جهانی را بررسی کردیم، برنامه‌ریزی و استراتژی و همچنین مذاکراتی نیز با چندین کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید:  کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت است

او افزود: استراتژی مهم جم‌پیلن در سال ۴۰۳ صادرات و توسعه گریدهای تخصصی و خاص است. گریدهای تولیدی در این شرکت خاص و تخصصی هستند و به همین دلیل بازار خوبی نیز برای آنها وجود دارد. 

مدیرعامل پتروشیمی جم‌پیلن با اشاره به اینکه متاسفانه در مدت زمانی‌که شرکت‌های ایرانی در بازار جهانی حضوز نداشته‌اند ، بازار به‌دست دیگر رقبا افتاده است. اما می‌توانیم با گریدهای خاص و توسعه بازار آسیای میانه به اهداف خود دست یابیم. 

گنجی گفت: استراتژی شرکت جم‌پیلن در سال ۱۴۰۳ تولید گریدهای خاص برمبنای عرضه و تامین بازار داخلی و همچنین صادرات است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.