کد خبر : 2100
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 12:21

انتقال آب شرب به ۱۰ هزار نفر از روستاییان گیلان

انتقال آب شرب به ۱۰ هزار نفر از روستاییان گیلان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای طرح های انتقال آب به منظور آبرسانی به 10هزار نفر و با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مازیار علی‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای بیش از ۲۶ کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان املش خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

علی پور ادامه داد: اجرای عملیات طرح محرومیت‌زدایی و آبرسانی به ۶۲ روستای شهرستان املش با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان، دی ماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان تیر ماه سال جاری حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در خصوص جزییات طرح خاطرنشان کرد: لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستایی شهرستان املش به طول ۲۶.۶ کیلومتر، ساخت مخزن ذخیره آب هزار مترمکعبی زمینی و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی هوایی حسین آباد خرشتم با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات حفر چاه‌های خرشتم با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، احجام عملیاتی اجرا شده این طرح تا به امروز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در پایان گفت: کُل تعهدات این طرح در شهرستان املش شامل اجرای ۱۳۷ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب، احداث ۶ باب مخزن ذخیره، حفر ۲ حلقه چاه و احداث ۸ باب ایستگاه پمپاژ می باشد که شامل پوشش جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر می باشد..
بیشتر بخوانید:  انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به مرکز کشور با 3700 کیلومتر لوله‌گذاری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.