کد خبر : 4601
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 13:02

اصلاح و توسعه ۱۹۷۰ کیلومتر خط انتقال آب در استان فارس

اصلاح و توسعه ۱۹۷۰ کیلومتر خط انتقال آب در استان فارس
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از اصلاح و توسعه بالغ بر 1970 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان، طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش انرژی پرس، علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در خصوص اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب این استان توضیح داد: بالغ بر ۱۹۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان، طی دو سال گذشته مورد اصلاح و توسعه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده در جهت تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی، ارتقاء کمی و کیفی آب منابع موجود و همچنین گسترش حوزه ی خدمات خود ، اقدام به اصلاح و توسعه ی بالغ بر۱۹۷۰کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع شهری و روستایی، شامل اصلاح و توسعه ی افزون بر ۱۲۲۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه ی بیش از ۷۵۰ کیلومتر شبکه ی توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان نموده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: به دلیل تداوم خشکسالی های ناشی از عدم بارش کافی باران و تنش آبی مضاعف طی دو سال اخیر، در بیشتر شهرها و روستاهای استان، ایام پر مشقتی را در حوزه ی آبرسانی به مردم پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر علاوه بر مدیریت و رفع تنش آبی در غالب شهرها و روستاهای استان، اقدامات بنیادی و زیربنایی بسیار خوبی در جهت پایدارسازی آب شرب مناطق دارای اولویت صورت پذیرفته است و وضعیت مطلوبی را در سراسر استان شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:  پیشرفت 80 درصدی تامین آب صنعتی پارس آباد

وی در همین راستا افزود: تعمیر و نگهداشت تأسیسات آبرسانی موجود و همچنین تحت پوشش قرار دادن مشترکین جدید ایجاب می کند تا طرح های توسعه ای تازه ای در حوزه ی آبرسانی طراحی و اجرا شود.

صادق پور در پایان از تحت پوشش قرار گرفتن قریب به ۳۸۸۵۰ مشترک جدید آب و فاضلاب خبر داد و گفت: این آمار شامل ۲۶۵۵۰ مشترک جدید آب و فاضلاب شهری و ۱۲۰۰۰ مشترک جدید روستایی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.