کد خبر : 11351
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 22:57

امیر اکبری عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم منصوب شد

امیر اکبری عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم منصوب شد
طی حکمی از سوی علیرضا زمانپور؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، امیر اکبری از مدیران بوشهری صنعت کشور به عنوان نماینده حقیقی سهامدار در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم منصوب شد

به گزارش انرژی پرس، «امیر اکبری» به عنوان عضو جدید هیئت مدیره پتروشیمی جم منصوب شد.
اکبری تحصیلکرده مقطع دکتری مهندسی شیمی است و عضویت در هیئت مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس، هیئت مدیره پتروشیمی مروارید و مدیرعامل فولاد سنگان را در کارنامه خود دارد.

پتروشیمی جم یکی از مهمترین شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری است طبیعتا هر گونه تغییرات غیر کارشناسی در این شرکت میتواند تاثیرات سنگین یا در صورت انتخاب درست تاثیرات مثبت برای بازنشستگان داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:  موضوع کپی لایسنس پلیمر کنگان را پیگیری حقوقی خواهیم کرد / اگر توانایی لایسنس گرفتن ندارند پتروشیمی جم کمک میکند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محب شهداء پنجشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

انتصاب شایسته شما به عنوان یکی از جوانان شریف، نجیب و ارزش مدار بومی که همواره در تلاش برای اعتلای این صنعت بوده اید، همانا تبلوری از تدابیر رئیس جمهور محترم در زمینه بکارگیری نخبگان بومی متعهد با تخصص مرتبط در صنایع مهم کشور است. امیدواریم حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر با پیشرفت و تعالی پتروشیمی جم و شرکتهای تابعه به منصه ظهور برسد.