کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 13:51

آغاز به کار نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر

آغاز به کار نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر
نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر، دقایقی پیش در راس هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرای دو طرف در تهران آغاز به کرد.

به گزارش انرژی پرس، نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر صبح امروز به ریاست “علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر در تهران کار خود را آغار می‌کند و تا روز دوشنبه (۲۰ آذر) دایر خواهد بود.

این اجلاس به صورت سالیانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و با حضور هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرایی دو کشور، گام‌های جدید و موثری در راستای توسعه و تعمیق مناسبات دوستانه دو کشور برداشته می‌شود.

بر این اساس ۱۷ نماینده در کمیته تخصصی تجارت، ۶ نماینده در کمیته زیرساخت، ۷ نماینده در کمیته انرژی و ۱۱ نماینده در کمیته اجتماعی در سطح مدیران کل از همه دستگاه‌های دولتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید:  از حقابه هیرمند کوتاه نخواهیم آمد

بنابر این گزارش کمیسیون همکاری مشترک ایران و قطر به صورت سالانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و نهمین اجلاس همکاری‌های مشترک با حضور هیئت قطری به ریاست “شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی” وزیر صنعت و تجارت قطر و هیئت همراه به میزبانی وزارت نیرو از امروز ۱۸ آذر تا بیستم همین ماه در تهران برگزار برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.