کد خبر : 2596
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 14:22

نماینده مجلس در گفت‌وگو با «انرژی پرس» درباره‌ی گرانی بنزین گفت:

گاهی برخی شایعات از سوی دولتمردان تکذیب؛ اما اجرایی می‌شوند

گاهی برخی شایعات از سوی دولتمردان تکذیب؛ اما اجرایی می‌شوند
نماینده مردم خوزستان در مجلس درباره‌ی شایعه افزایش قیمت بنزین گفت که تجربه نشان داده خیلی مواقع برخی شایعات از سوی دولت قویا تکذیب می شود اما مدتی نمی‌گذرد که همان شایعه در جامعه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار انرژی پرس، طی چند هفته اخیر شایعات بسیاری مبنی بر گرانی بنزین منتشر شده است که دولتمردان آن را تکذیب کرده‌اند اما مردم همچنان نگران این مسئله هستند. مجتبی محفوظی، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با «انرژی پرس» در واکنش به شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین گفت: در حال حاضر هیچ یک از دولتمردان موضوعی مبنی بر افزایش قیمت سوخت و حامل‌های انرژی را تایید نکرده‌اند و قویا در حال تکذیب این موضوع هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس ادامه داد: تجربه نشان داده خیلی مواقع برخی شایعات از سوی دولت قویا تکذیب می شود اما چیزی نمی گذرد که همان شایعه محقق می شود. اما تا جایی که اطلاع دارم تاکنون هیچ موضوعی در مجلس وکمیسیون انرژی درباره افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین اعلام نشده است.

محفوظی تصریح کرد: در صورتی که تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین در دولت گرفته شود و به مجلس بیاید، به ملت ایران اطمینان خاطر می دهم که مجلس پای هیچ گونه گرانی و افزایش قیمت بنزین نخواهد ایستاد و با این موضوع موافقت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  ممنوعیت صادرات محموله‌های گازوئیل روسیه لغو شد

او در پاسخ به اینکه اما در دولت قبل هم این تصمیم به مجلس نیامد و در جلسه سران قوا گرفته شد و دولت آن را یک شبه اجرایی، گفت: اگر تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی و خصوصا بنزین در خارج از مجلس گرفته شود و بدون ارسال به مجلس اجرایی شود، حرف دیگری است و در حیطه اختیارات ما نیست. اما اگر چنین تصمیمی به مجلس بیاید، مجلس این اتفاق را رقم نخواهد زد.

نماینده مردم خوزستان همچنین تاکید کرد: اما اگر این پیشنهاد به مجلس بیاید، مجلس با آن همراهی نخواهد کرد و به ملت عزیزمان اطمینان می دهم این اتفاق رخ نخواهد داد و جای نگرانی ندارد چرا که در برنامه هفتم توسعه هم چیزی تحت عنوان افزایش قیمت بنزین دیده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.