کد خبر : 5053
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 13:29

پروژه انتقال پلیمر پولیکا نوین به آبادان درحال اجراست

تولید روزانه ۲۰ تن گرانول در پتروشیمی آبادان

تولید روزانه ۲۰ تن گرانول در پتروشیمی آبادان
با اجرای فاز نخست انتقال شرکت پلیمر پولیکا نوین به پتروشیمی آبادان، تولید گرانول با ظرفیت روزانه ۲۰ تن در حال انجام است‌.

به گزارش انرژی پرس، با توجه به تکلیف سـهامدار عمده در خصوص لزوم برنامه‌ریزی و اقدام در انتقال ماشـین آلات تولیدی شرکت پلیمرهای صنعتی پولیکا نوین در سال ۱۴۰۱ برنـامه انتقال کارخانه از سایت ساوه در دو فاز برنامه‌ریزی ریزی شد .

 در فاز اول بخشی از تجهیزات و ماشین آلات در بهمن ۱۴۰۱ به آبادان انتقال داده شد در خرداد ۱۴۰۲ نیز با انتصاب و استقرار هیات مدیره شرکت تولیدی پلیمرهای صنعتی پولیکا نوین ، فاز اجرایی و نصب ماشـین‌آلات با اجرای عملیات زیرساخت‌ها شامل کانال‌های انتقال آب کولینگ و برق و سایر تاسـیسات درسوله با اتکا بر منابع مالی داخلی شـرکت انجام شد.

بیشتر بخوانید:  بورس به ابرکانال دو میلیونی بازگشت/ جهش سهام پتروشیمی‌ها با نرخ خوراک 4,880 تومانی

 در فاز اول برنامه انتقال نصب ماشین آلات شرکت تولیدی پلیمرهای صنعتی پولیکا نوین از شهرستان ساوه در استان مرکزی به زمین واگذاری معروف به سایت پتروسینا درشهر آبادان اجرا شده است. این پروژه پس از ایجاد زیرساخت‌هایی همانند برق، آب ، هوا و فوندانسیون‌های لازم با دقت فراوان انجام و نصب شد. 

مراحل رفع اشکال و دوره آزمایشی راه اندازی انجام و سپری شد و تولید گرانول با ظرفیت روزانه ۲۰ تن در حال انجام است‌. همچنین مراحل اجرایی فاز دوم نیز در حال اجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.