کد خبر : 9408
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 13:13

هشت قرارداد تامین قطعات با دانش‌بنیان‌ها در شرکت نفت و گاز گچساران امضا شد

هشت قرارداد تامین قطعات با دانش‌بنیان‌ها در شرکت نفت و گاز گچساران امضا شد
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ۸ قرارداد خرید قطعات با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش انرژی پرس به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، هشت قرارداد خرید قطعات مورد نیاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز گچساران، سید مهدیا مطهری، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج و برخی از مسئولان استانی امضا شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز گچساران گفت: این قراردادها با شرکت‌های دانش محور با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان امضا شده است.

کمالی با بیان اینکه امروزه ۷۵ درصد قطعات مورد نیاز بهره‌برداری نفت و گازگچساران، از سوی شرکت‌های داخلی تأمین می‌شود افزود: بسیاری از قطعات که در انحصار چند شرکت خارجی بود هم‌اکنون بومی‌سازی شده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴ هزار قلم کالا با ارزش ۸ هزار میلیارد ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید:  افق ۵ ساله افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در شرکت ملی نفت

وی با اشاره به توسعه ارتباط با دانشگاه‌ها بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان تفاهم‌نامه‌هایی با این دانشگاه‌ها امضا شده است.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران هم در این باره گفت: درب شرکت ملی نفت ایران به روی همه شرکت‌های دانش‌بنیان باز است و این شرکت از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه یاسوج هم با بیان اینکه دفتر شرکت بهره‌بردای نفت وگاز گچساران در دانشگاه یاسوج راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: امروز از سه طرح دانش‌بنیان که با همت متخصصان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران طراحی‌شده رونمایی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.