کد خبر : 5355
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 14:58

نوروزی: انتصابات سفارشی در شستا حذف و مدیران شایسته جایگزین می‌شوند

نوروزی: انتصابات سفارشی در شستا حذف و مدیران شایسته جایگزین می‌شوند
عارف نورزوی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در مراسم معارفه خود باحضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شایسته سالاری و حذف انتصاب های سفارشی از الویت های اصلی شرکت شستا است.

به گزارش انرژی پرس، عارف نوروزی با اعلام اینکه توجه بیشتر به معیشت بازنشستگان همزمان با تکمیل طرح های ناتمام، مولد سازی دارایی ها و افزایش اشتغال پایدار و شفافیت مالی ازدیگر الویت های شرکت شستا در زمان مدیریت جدید است، گفت: منابع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بین نسلی و متعلق به مردم است که باید برای فرزندان و نسل بعد این کشور محافظت شود.

مدیر عامل شستا این مجموعه اقتصادی را بستری مناسب برای پروش مدیران کارآمد برای کشور خواند و گفت: یکی از مهمترین راهبردها پرهیز از حاشیه ها است و همه باید در جایگاه و مسئولیت که داریم، تنها به وظیفه ی کاری خود عمل کنیم. نوروزی با تاکید براینکه تاکنون در شرکت سرمایه گذاری شستا تلاش و اقدامات خوبی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و به خصوص بازنشستگان صورت گرفته است، گفت: قدردان زحمات گذشته هستم اما این خدمات بایدشتاب بیشتری بگیرد و تلاشی مضائف برای انجام رسالتی که عهده دار آن هستیم، انجام دهیم.

وی ساماندهی بیشتر امور و تلاش برای بی نیاز کردن کشور از واردات غیر ضروروی را یکی از اقدامات راهبردی مدیریت جدید شرکت شستا عنوان کرد و گفت: اگر با هم افزایی بیشتر، نظام حاکمیت شرکتی را توسعه ندهیم و همچون گذشته به بنگاه داری شرکت های دولتی ادامه دهیم، به بیراهه رفته ایم.

بیشتر بخوانید:  تغییرات اساسی در هلدینگ شستا کلید خورد

سرپرست سابق ستاد اجرایی فرمان امام، افزایش شفافیت مالی و اداری را همزمان با توانمندسازی سرمایه انسانی در شرکت شستا را دیگر مسئله مهم این بنگاه اقتصادی عنوان کرد و افزود: انتظار دولت و سایر دستگاه های نظارتی و بالادستی ازجمله وزارتخانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی، افزایش شفافیت است، زیرا هرجا دچار ابهام و تاریکی شدیم کشور آسیب دیده است.

نوروزی با اشاره به لزوم افزایش سلامت کاری و پرهیز از حاشیه ها افزود: کسانی که با سلامت، دقت، و مسئولیت پذیری به مأموریت های اصلی خود اقدام می کنند، هیچگونه مشکلی برای ادامه راه نخواهد داشت، اما از فعالیت کسانی که دنبال کارهای سفارشی باشند، جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان پاسداری از خون شهدا، و ارزش های انقلاب را جزو مأموریت تک تک افراد آحاد کشور به ویژه دستگاه ها و سازمان های دولتی خواند و گفت: کوتاهی و بی توجهی در انجام وظیفه ، برخلاف مسیر شهدا و منافع مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند جمعه , ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

اینا حرف مفته راه به جایی نمی‌بره الان سهامداران شستا سه ساله پولشون پودر شده

محمد جمعه , ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

بالاخره یه مدیر درست و حسابی نشست رو این صندلی،خدا بهت کمک کنه

حسن یکشنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

باسلام از وزیر کار برای حذف انتصابات سفارشی در موسسه حسابرسی تامین اجتماعی نیز اقدام شود فردی دارای پرونده تخلفات گسترده یک شبه مدیر حسابرسی تبریز میشود

مهدی فرهنگی پنجشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

انشاالله با مدیریت پرتوان ایشان شاهد روزهای بهتری برای بازنشستگان باشیم

احمد رضا یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۹

داداش آدم بیکار داری دنبال بهونه نگرد بیار سرکار دیگه ، خسته شدیم از بس مدیر لایق و نالایق به اسم سفارشی و …. آوردین
مدیر کارآمد میذارن آقایون به همین بهونه ورش میدارن