کد خبر : 6647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 22:02

نتایج آزمون استخدامی نفت اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی نفت اعلام شد
نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت پس از ماه ها بد قولی سرانجام اعلام شد و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل رویت است.

به گزارش انرژی پرس، آزمون استخدامی نفت که در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در دانشگاه شریف، علامه طباطبایی، امیرکبیر و آموزشگاه شهید محبی برگزار شده بود ساعاتی پیش اخرین نتایج آن درخروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

آزمون استخدامی صنعت نفت که پس از توقف نزدیک به یک دهه، اردیبهشت ماه در ۳۱ استان برگزار شد از انجایی دارای اهمیت است که طبق براوردها تا پایان سال ۱۴۰۸ حدود ۱۸ هزار نفر از کارکنان صنعت نفت بازنشسته می‌شوند که با توجه به جذب نشدن نیروی انسانی در ۱۰ سال گذشته، با خلأ بسیار بزرگی صنعت نفت روبه‌رو خواهد بود نهایتاً با توجه به اهمیت این موضوع و تلاش وزارت نفت منجر به صدور مجوز ۳ هزار و ۴۲۰ نفره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور شد.

بیشتر بخوانید:  پتروشیمی آریاساسول نیرو استخدام می‌کند

با وجود پیش‌بینی نیاز به مقطع تحصیلی کاردانی در آزمون استخدامی برای شرکت‌هایی مانند شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و… و صدور مجوز استخدام از سوی سازمان اداری استخدامی، مجوز کاردانی مورد تأیید سازمان برنامه‌وبودجه واقع نشد و مجوز ۳۴۲۰ نفره به ۲۴۸۲ نفر کاهش یافت.

حالا با تمام حواشی ها یکی از مهمترین اعتراض شرکت کنندگان به وزارت نفت عدم اطلاع رسانی نتایج بود که ساعاتی پیش نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در خروجی وزارت نفت قرار گرفت.

برای مشاهده نتیجه نهایی و ورود به سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.