کد خبر : 766
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 11:59

اینفوگرافی/ مخالفان و موافقان افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها چه می‌گویند؟

اینفوگرافی/ مخالفان و موافقان افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها چه می‌گویند؟

به گزارش انرژی پرس، روز گذشته مصوبه هیات وزیران درباره‌ی افزایش نرخ خوراک بدون تغییر ابلاغ شد. اختلافات درباره افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها به اوج خود رسیده است و شرکت های تولیدی، از تصمیم جدید پاستور در این باره گلایه که هیچ، به تهدید روی آورده اند.مدیران عامل شرکت‌های تولیدی کننده متانول اعلام کردند:

واکنش مدیران پتروشیمی به نرخ جدید خوراک پتروشیمی ها

به گزارش انرژی پرس، روز گذشته مصوبه هیات وزیران درباره‌ی افزایش نرخ خوراک بدون تغییر ابلاغ شد. اختلافات درباره افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها به اوج خود رسیده است و شرکت های تولیدی، از تصمیم جدید پاستور در این باره گلایه که هیچ، به تهدید روی آورده اند.مدیران عامل شرکت‌های تولیدی کننده متانول اعلام کردند: در راستای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر و در راستای صیانت از حقوق و منافع سهام داران ناچار به توقف تولید کلیه واحدهای تولیدی خود خواهیم شد.

در نامه نرخ گاز خوراک ۷۰۰۰ تومان، گاز سوخت پتروشیمی و گاز سوخت پالایشگاه و خوراک احیا فولاد، ۴۰۰۰ هزار تومان، گاز سوخت فلزات ۳۰۰۰ تومان، گاز سوخت سیمان ۱۰۰۰ تومان و سایر صنایع ۶۰۰ تومان به ازای هر مترمکعب در نظر گرفته شده است. ۱۰ درصد تخفیف هم برای تولیدکنندگان متانول در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:  وزارت نفت هیچ جلسه کارشناسی جهت تعیین قیمت خوراک 7 هزارتومانی با پتروشیمی ها برگزار نکرده+عکس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.