کد خبر : 7615
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 20:39

صنعت نفت ایران در کنار مردم کرمان+اینفوگرافیک

صنعت نفت ایران در کنار مردم کرمان+اینفوگرافیک
مدیران صنعت نفت نیز سوگوار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند و آن را تسلیت گفته‌اند.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، واژه‌ها قادر به بیان اندوه جانباختن هموطنان عزیرمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیست. روز گذشته در مراسم سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی،  ۱۰۰ نفر از مردم بی‌گناه قربانی تروریست‌های تکفیری شدند. تحریریه انرژی پرس در کنار دیگر ایرانیان، عزادار قربانیان این حادثه شوم است و آن را به خانواده شهدا و ملت سرافراز ایران تسلیت می‌گوید. مدیران صنعت نفت نیز سوگوار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند و آن را تسلیت گفته‌اند.

 

جواد اوجی، وزیر نفت
این حمله بزدلانه به مردم عادی بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت. ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. بی‌گمان، آمران و عاملان این جنایت به‌زودی سزای این حرکت مذبوحانه را خواهند دید. اینجانب ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای مصدومان این حادثه، به خانواده‌های معزز شهدا تسلیت عرض کرده، برای این عزیزان صبر و سلامت و برای شهدای گران‌قدر علوّ درجات مسئلت می‌نمایم.
محسن خجسته‌مهر،مدیرعامل شرکت‌ ملی نفت
حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد عروج سردار سرافراز شهید سلیمانی که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.چنین اقدامات تروریستی ناجوانمردانه‌ای، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی دارد و هرگز در عزم و اراده مردم غیرتمند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این واقعه تلخ همچون گذشته، دفاع از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت است.اینجانب بار دیگر ضمن محکوم‌ کردن این اقدام تروریستی و درود به روان مطهر شهیدان حادثه اخیر، همدردی خود را با بازماندگان و خانواده شهدا ابراز داشته و برای مجروحان این واقعه از درگاه خداوند متعال، آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.
علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس
این اقدام وحشیانه نشان داد که دشمنان ایران اسلامی، همچنان از «شهید سلیمانی» بیش از سردار سلیمانی می‌ترسد.بار دیگر دشمن سفاک این انقلاب مردمی، اوج توحش و زبونی خود را با انجام عملیات تروریستی علیه رهروان و زائران سرباز وطن، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند.این اقدام وحشیانه نشان داد که دشمنان ایران اسلامی، همچنان از «شهید سلیمانی» بیش از سردار سلیمانی می‌ترسد. بی‌شک این اقدامات هیچ خللی در عمق عشق و علاقه این ملت به قهرمان خود، وارد نخواهد کرد و دشمن بداند این راه با قدرت ادامه خواهد داشت. اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، با خانواده‌های شهدای عزیز همدردی می‌کنم و ضمن مسألت صبر و اجر الهی برای آنان، علوّ درجات را برای شهیدان والامقام حادثه تروریستی کرمان، از درگاه خداوند متعال خواستارم.
محمود امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند
حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیش از پیش ثابت کرد که هراس از شخصیتی تاثیرگذار حتی پس از شهادت او نیز بر دل و جان دشمنان مستولی است تا بدان جا که حضور زائران نرمش را نیز برنمی‌تابند.اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف عموم کارکنان شریف شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس این حادثه تروریستی و به شهادت رسیدن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به ملت شریف ایران، خاصه خانواده‌های ارجمند و داغدار و عموم بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم.

سیاوش میرحاجی، مدیرعامل پتروشیمی پارس
شهادت جمعی از بانوان پاکدامن کشور در روز بزرگداشت مقام والای زن را به پیشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت عرض می‌کنم و برای جانبازان این حادثه از امام عصر (عج) شفای عاجل مسئلت دارم.
تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری
خبر شهادت جمعی از هموطنان عزیز و زائران مزار سردارِ شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار اندوهبار و متاثر کننده بود .عملی تروریستی و جنایتکارانه، که نشان از استیصال و درماندگی دشمنان قسم خورده این آب و خاک دارد.اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ پتروشیمی نوری، ضمن ابراز همدردی و همدلی با خانواده های مصیبت زده ی این شهدای مظلوم ، از خداوند منان برای آسیب دیدگان حادثه تروریستی کرمان، سلامتی و شفای عاجل مسئلت می نمایم.
محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول
اقتدار یک جامعه در ارج نهادن به ارزش های والای بدست آمده از دل مردمی است که برای استقلال و آزادی خود از هر آنچه غیر این است رو برتافته و بر قله های عشق و ایثار و فداکاری، پرچم افتخار را  نصب نموده است.در جامعه ای که صلح و دوستی، مدال افتخار امم اسلامی خصوصا ایران پهناور مقتدر است و همه اقشار اعم از فارس و کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و آذری زبان و…
با هر رنگ و نژادی و هر دین و مسلک و آئینی کنار یکدیگر زندگی می کنند، ریختن خون بی گناهان آن هم در میلاد بانوی آزادگی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در بیعت مجدد با استوره ایستادگی و مقاومت، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، غیر از تنفر بیشتر و دوری از دشمنان آئین محمدی (ص) برای مردم چیزی به جای نخواهد گذاشت.اینجانب به همراه مجموعه شرکت پلیمر آریاساسول ضمن محکوم نمودن جنایت بزرگ کشتار و به شهادت رساندن هم وطنان مظلوم ایران زمین در کنار مضجع سردار دل ها به محضر شریف امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و رهبری و همه مردم ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند متعال، جزای زودهنگام مسبّبین این مصیبت را طلب می نمایم.
عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل پتروشیمی جم
حادثه تروریستی کرمان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد قاسم سلیمانی، حکایت عاشقان پاک‌باخته آن اسوه شجاعت و دستان خالی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تقابل با حقیقت و انسانیت است. آنان که حقوق بشر را در کلام به تاکید دارند لیکن در عمل با هدف حمله قرار دادن مردم بی‌گناه و مظلوم، همواره پوچ بودن ادعای خود را عیان می‌سازند.فاجعه انسانی کرمان که منجر به شهادت تعداد بسیاری از هموطنان عزیز شده را به پیشگاه حضرت ولیعصر، مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و تمامی هموطنان تسلیت عرض می‌کنم.
متین دیداری، مدیرعامل پتروشیمی زاگرس
بار دیگر شاهد اقدام وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران بودیم که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان شد. جنایتی دیگر از جنایات دشمنان انقلاب اسلامی رقم زد تا دشمنان همچنان از نام و مراسم‌های بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز هراس داشته باشند. ملت شریف ایران اسلامی همواره نشان داده است با این گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه از ملی نخواهد نشست و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  تشکیل کارگروه تخصصی مشترک نفتی ایران و بلاروس

سعید صادقی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر
حادثه جنایت‌بار و تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان را به عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز
او نور عقل سلیم و موذن انسان دوستی و ظهور معنویت عدالت‌خواهانه در تاریخ انقلاب بود که دشمنان ستم‌پیشه تاریخ و ظلمت‌طلبان او را تحمل نکردند.
علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند
حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از کینه‌توزی‌های دشمنان متوحش دارد که کینه مقاومت، صلابت و ایستادگی در برابر ظالمان در دل‌های سیاهشان رخنه کرده و خون پاک انسان‌های بیگناه را اینگونه ناجوانمردانه بر زمین می‌ریزند.نهضت ماندگار شهید سلیمانی آتشی در جان دشمنان آزادی و آزادگی افروخته است که کوردلان وابسته به جبهه جهل و ظلم، به دنبال ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و جبهه مقاومت هستند اما شهادت در مکتب اسلام، اوج آزادگی و ایران اسلامی همواره مظهر شهادت و رشادت است. اینجانب با تاسف و تاثر، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در حادثه تروریستی کرمان به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و رجای واثق دارم که روح پاک و مطهر این شهیدان همیشه جاوید، همنشین اولیا الله و شهید سلیمانی عزیز خواهد بود.

محمدهاشم نجفی اردکانی، مدیرعامل پادجم
امروز بار دیگر دستان تروریست‌های تکفیری به خون ملت شریف ایران آغشته شد و این ترور تلخ و کوردلانه نشانه ناامیدی دشمنان نظام از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان است.
غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پتروشیمی هنگام
دشمن نابکار و ددمنش با حمله به مردم بی‌سلاح و بی‌گناه بار دیگر رذالت خود را به نمایش گذاشت و نشان داد ایدئولوژی رو به زوال آنها راه به جایی نخواهد برد و باید بداند این اقدام غیر انسانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.