کد خبر : 934
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 16:21

مدیرعامل مبین انرژی:

مبین انرژی جزو سهام پیشرو و با ثبات بازار سرمایه است

مبین انرژی جزو سهام پیشرو و با ثبات بازار سرمایه است
مدیرعامل مبین انرژی: فعالان بورس شرکت «مبین انرژی» را می‌شناسند و اطلاع دارند که این شرکت جزو سهام با ثبات‌ و پیشرو در  بورس است که دست‌خوش نوسانات شدید نمی‌شود.

انرژی پرس_ مهدی فرزانه مدیرعامل «مبین انرژی» هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با «اقتصاد آنلاین» درباره‎‌ی پرونده یوتیلیتی می‌گوید: شرکت‌های پتروشیمی که سال ۹۶ در شورای رقابت شکایت کرده‌اند که باید این شورا مرجعیت تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری یوتیلیتی باشد، همان شرکت‌ها سال ۴۰۱ از شورای رقابت شکایت می‌کنند که شما مرجع ذی‌صلاح برای  نرخ‌گذاری یوتیلیتی نیستید. شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند، آنها باید همه‌ی جوانب را درنظر بگیرند و با نگاه تعاملی به این قضیه نگاه کنند.

او افزود: پتروشیمی‌ها در پرونده یوتیلیتی از شرکت‌های «مبین انرژی» و «فجر انرژی» شکایت نکرده‌اند بلکه از شورای رقابت شکایت کرده‌اند؛ ما به‌عنوان ورود شخص سوم ذی‌نفع در این پرونده بودیم.

بیشتر بخوانید:  علیرضا بابازاده مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد

مدیرعامل مبین انرژی درباره‌ی حواشی پیش آمده در بورس عنوان کرد: فعالان بورس شرکت «مبین انرژی» را می‌شناسند و اطلاع دارند که این شرکت جزو سهام با ثبات‌ و پیشرو در  بورس است که دست‌خوش نوسانات شدید نمی‌شود.

فرزانه گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که واحد‌های یوتیلیتی که درحال حاضر به راحتی در دسترس قرار گرفته‌اند را رها کرده و اقدام به احداث واحد یوتیلیتی‌ مستقلی کنند که تخصص و دانش آن را ندارند و همچنین سرمایه‌گذاری هنگفت و فضای مناسب نیاز دارد؛ به نظرم این وعده درحد شعار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.