کد خبر : 3904
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 17:42

تکمیل بخش مایع واحدهای ۷و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران تا پایان سال

تکمیل بخش مایع واحدهای ۷و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران تا پایان سال
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از پیشرفت 25 درصدی پروژه واحدهای ۷و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و احتمال تکمیل بخش مایع آن تا پایان سال جاری خبر داد.

 به گزارش انرژی پرس و به نقل از وزارت نیرو، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روند اجرا و پیشبرد واحدهای ۷و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت این پروژه در هشت ماه اخیر بسیار قابل توجه بوده و باید این روند با همین شیب صعودی ادامه یابد و انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری ساخت بخش مایع پروژه واحدهای ۷ و ۸ تکمیل شود.

همچنین عباسعلی مصرزاده مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از تسریع در اجرای سازه‌های بخش مایع خبر داد و گفت: پیشرفت فعلی پروژه ۲۵ درصد است که شامل دو بخش خرید و نصب تجهیزات و عملیات اجرایی ساختمان می‌شود.

مصرزاده به موضوع تسهیل‌گری برای ثبت سفارش و ورود تجهیزات در وزارت صمت نیز اشاره کرد و گفت: عمده قراردادهای تجهیزات توسط پیمانکاران منعقد شده است، اما در بخش ثبت سفارش‌ها و ورود تجهیزات به کشور تاخیر وجود دارد که با توجه به اهمیت زیست محیطی پروژه درخواست همکاری از وزارت صمت را داریم.

مدیر نظارت بر اجرای طرح‌های تصفیه‌خانه جنوب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده، بیان‌داشت: خاک‌برداری بخش مایع به طور کامل انجام شده و در دو ماه اخیر حجم بتن‌ریزی از ۳۵ درصد به ۵۵‌درصد رسیده‌ است.

گفتنی است، واحدهای ۷و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار با جمعیت تحت پوشش یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و با هزینه‌ای افزون بر ۶۴۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.