کد خبر : 8334
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 17:46

تلاش عربستان برای جذب ۳۳۰ مسافر تا ۲۰۳۰

تلاش عربستان برای جذب ۳۳۰ مسافر تا ۲۰۳۰

به گزارش انرژی پرس، عبدالعزیز الدعیلج، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عربستان سعودی، تاکید کرد راهبرد سازمان هواپیمایی عربستان سعودی تحقق یک دستاورد بزرگ در زمینه حمل و نقل هوایی و تلاش برای جذب حدود ۳۳۰ میلیون مسافر در سال تا سال ۲۰۳۰ است. به گزارش «الجزیره» الدعلیج تاکید کرد عربستان قصد دارد ایفای نقش خود

به گزارش انرژی پرس، عبدالعزیز الدعیلج، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عربستان سعودی، تاکید کرد راهبرد سازمان هواپیمایی عربستان سعودی تحقق یک دستاورد بزرگ در زمینه حمل و نقل هوایی و تلاش برای جذب حدود ۳۳۰ میلیون مسافر در سال تا سال ۲۰۳۰ است.

به گزارش «الجزیره» الدعلیج تاکید کرد عربستان قصد دارد ایفای نقش خود را به عنوان پیشقراول یک مرکز منطقه ای در بخش هوانوردی و یک سکوی لجستیک جهانی که از قابلیت پیوند دادن سه قاره بهره مند است، تقویت کند.

این مقام عربستانی در کنفرانس « ایندیا وینجر ۲۰۲۴» که به همت وزارت هواپیمایی کشوری هند وفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعتی این کشور برگزار شد؛ بر اهمیت تحقق توسعه پایدار در بخش هوایی تاکید کرد و افزود: هدف ازاین راهبرد آن است که حدود ده درصد از مسافران جهان که شمار آنها بالغ بر ۳۳۰ میلیون نفر است؛ مسافران عبوری (ترانزیتی) باشند.

بیشتر بخوانید:  پوتین در امارات و عربستان درباره نفت مذاکره می‌کند

وی بر نقش محوری صنعت هوانوردی این کشور در حمایت از رشد و توسعه اقتصادی پایدار در سعودی تاکید و درعین حال تصریح کرد این طرح شامل توسعه فرودگاه‌ها و خطوط هوایی و نوسازی ناوگان هوایی و خدمات عمومی ازجمله خدمات بارگیری و لجستیک است.

بر اساس این راهبرد عربستان سعودی، با بهره برداری از ۲۹ فرودگاه، ارتباط هوایی با بیش از ۲۵۰ مقصد در سراسر جهان را برقراری و یک مرکز تماس بین المللی در شهرهای ریاض و جده با شبکه ای از فرودگاه ها با قابلیت های منحصر به فرد ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Vahid Mohammadi سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

اگر با ایران لغو روادید کن بسیار درصد قابل توجهی مسافر جذب خواهد داشت