کد خبر : 474
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 0:35

پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»

پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، بزرگترین زنجیره پی وی سی و کلر کشور به عنوان پیشتاز اجرای سیاست‌های خودکفایی با تکیه بر توان و دانش بومی، میزبان دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از دانشگاه امیرکبیر و طرح «راهیان پیشرفت» بود.

به گزارش انرژی پرس، در این میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جهت «آشنا ساختن نخبگان جوان با ظرفیت‌ها و کارهای بزرگ علمی صورت گرفته در کشور» صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان علمی جوان پس از حضور در مجتمع از واحدهای مختلف بازدید و در جریان روند تولید اَبَرتولید کننده کلر و پی. وی. سی خاورمیانه قرار گرفتند.
دانشجویان جوان همچنین پس از گفتگوی با مدیران، مشاهده فرآیندها و خطوط تولید، به بازدید از تجهیزاتی که به دست جوانان ایران اسلامی بومی‌سازی شده است پرداختند و در جریان آخرین دستاوردهای کسب شده توسط این مجتمع قرار گرفتند. گفتنی‌ است، مجتمع پتروشیمی اروند با تکیه بر توان متخصصین داخلی و ایرانی‌سازی تجهیزات فنی موفق به شکستن رکوردهای تولید و تصاحب بازارهای جدید شده است.
در پایان این بازدید که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان به شلمچه شهر یادمان‌های دفاع مقدس و کربلای ایران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:  پتروشیمی گلستان، عضوی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.