کد خبر : 4441
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 401 - 23:44

وب‌سایت ارزدیجیتال از بخش «تحلیل‌ها» رونمایی کرد

وب‌سایت ارزدیجیتال از بخش «تحلیل‌ها» رونمایی کرد
ارزدیجیتال اخیراً از بخش جدیدی در سایت و همین طور اپلیکیشن موبایلی خود تحت‌عنوان «تحلیل‌ها» رونمایی کرده است. با شروع کار این بخش، امکان انتشار مطالب تحلیلی و آموزشی در سایت و اپلیکیشن ارزدیجیتال برای تمام کاربران فراهم شده است.

به گزارش انرژی پرس، بخش تحلیل‌ها در وب‌سایت و اپلیکیشن ارزدیجیتال بستری آزاد برای علاقه‌مندان به تحلیل و ایده‌پردازی در زمینه ارزهای دیجیتال است و امکان انتشار مطالب برای هزاران مخاطب مجموعه ارزدیجیتال را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد.

روزانه ده‌ها مطلب تحلیلی دسته‌اول در این بخش توسط کاربران تهیه و منتشر می‌شود. علاوه‌بر انتشار مطلب، کاربران می‌توانند برای نویسنده هر تحلیل نظر بگذارند، درباره مطلب به او بازخورد بدهند و به‌طور کلی ارتباطی دوطرفه برقرار کنند.

برترین نویسنده‌های این بخش نیز به‌صورت مرتب در سایت و اپلیکیشن معرفی می‌شوند و پروفایل آنها در بخش «تحلیلگران برتر هفته» نمایش داده می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های بخش تحلیل‌ها برای کاربران نیز امکان قراردادن لینک شبکه‌های اجتماعی در پروفایل کاربر است تا در صورت نیاز بتوانند تعامل خود با کاربران را به شبکه‌های اجتماعی نیز گسترش دهند.

محمد آذرنیوار، سردبیر ارزدیجیتال درباره راه‌اندازی این بخش می‌گوید:«بخش تحلیل‌ها قابلیت جدیدی در وب‌سایت ارزدیجیتال است که به اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها و آموزش‌های بازار اختصاص دارد و بستری است برای تولید محتوای کاربران. با راه‌اندازی این بخش، تمامی علاقه‌مندان می‌توانند نویسنده ارزدیجیتال باشند و از پایگاه مخاطبان ما برای معرفی خود به دیگر علاقه‌مندان این حوزه استفاده کنند.»

بیشتر بخوانید:  قیمت جدید بیت کوین/۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار

بازار ارزهای دیجیتال تفاوت‌هایی کلیدی با سایر بازارهای مالی دارد و امکان معامله ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و نوسان بدون محدودیت قیمت دو مورد از پررنگ‌ترین تفاوت‌های این بازار با دیگر بازارهای مالی است.

جذابیت سرمایه‌گذاری و معامله کوتاه‌مدت ارزهای دیجیتال، باعث شده است تا تحلیل قیمت این دارایی‌ها همواره یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مطالب میان علاقه‌مندان این حوزه باشد. با توجه به نفوذ ارزهای دیجیتال میان مردم ایران در سال‌های اخیر نیز، معامله‌گران و تحلیلگران خبره زیادی در این حوزه فعال هستند که می‌توانند با استفاده از بستری مشابه بخش تحلیل‌های در سایت و اپلیکیشن ارزدیجیتال، با دیگر کاربران این فضا در تعامل باشند و دیدگاه‌های تحلیلی خود را به اشتراک بگذارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.