کد خبر : 7576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 16:14

اختصاص یارانه بنزین به همه‌ی مردم در انتظار موافقت دولت

اختصاص یارانه بنزین به همه‌ی مردم در انتظار موافقت دولت
معاون پارلمانی رییس جمهور درباره اختصاص یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد جامعه گفت: این موضوع به کار کارشناسی نیاز دارد و رییس سازمان برنامه و بودجه در این رابطه نظر دولت را اعلام می کند.

به گزارش انرژی پرس، سید محمد حسینی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره واکنش معاونت پارلمانی مجلس به طرح مرکز پژوهش‌های مجلش درباره اختصاص یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد جامعه اظهار داشت: نظر دولت را رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام می کند، ولی یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب در سیاست‌های ‌کلی نظام قانونگذاری، قابلیت اجراست یعنی قانونی نوشته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: برخی‌ها در اینکه این مساله قابلیت اجرا دارد یا نه نظراتی دارند که باید مطرح شود تا کار کارشناسی در مورد آن صورت گیرد.

منبع: فارس

بیشتر بخوانید:  بهره‌برداری از ۱۶ جایگاه جدید عرضه سوخت در مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا جمعه , ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

سلام لطفا این اشتباه را نکنید قطعا مانند قانون هدفمند سازی یارانه ها و واگذاری سهام عدالت باعث تورم و افزایش پایه پولی و درنتیجه بهم ریختن کلیه سیاست های اقتصادی خواهد شد و دودش به چشم ملت و سودش به جیب دولت خواهد رفت ۰

سید محمد حسین عظیمی جمعه , ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

مثل این است که ما چند بچه داشته باشیم و یکی از آنها دیدش کم باشد و ما بخواهیم برایش عینک نمره بخریم و برای اینکه بقیه ناراحت نشوند برای آنها هم عینک نمره بخریم ،بیایید یکبار برای همیشه قیمت بنزین را آزاد کنید تا دچار مشکل نشوید.