مشتریان پتروشیمی مارون، بی پرده، سخن گفتند!
به گزارش انرژی پرس، این اقدام که نشاندهندهی استراژی این شرکت در راستای جامهی عمل پوشاندن به اندیشهی متعالی رعایت حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری مداری ست، صورت گرفت.
هدف از برگزاری همایش مشتریان پتروشیمی مارون، دیدار مستقیم و بی واسطهی مشتریان است تا به این واسطه، مارون بتواند از شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، در جهت پیشرفت اهداف شرکت بهرهمند شود.
شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را دربارهی کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی، نحوهی بسته بندی، سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات، درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند.
این حرکت، گام بلندی در راستای توسعهی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.
این اقدامی ارزشمند و دوسویه است که هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری است به گونهای که مشتریان خواهان برپایی سالیانهی این نشست هستند.
برچسب ها :پتروشیمی ، پتروشیمی مارون ، مارون ، مشتریان پتروشیمی مارون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰