کد خبر : 3959
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 20:27

مشتریان پتروشیمی مارون، بی پرده، سخن گفتند!

مشتریان پتروشیمی مارون، بی پرده، سخن گفتند!
پتروشیمی مارون در اقدامی ارزشمند، اولین همایش مشتریان شرکت را برگزار کرد.

به گزارش انرژی پرس، این اقدام که نشان‌دهنده‌ی استراژی این شرکت در راستای جامه‌ی عمل پوشاندن به اندیشه‌ی متعالی رعایت حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری مداری ست، صورت گرفت.

هدف از برگزاری همایش مشتریان پتروشیمی مارون، دیدار مستقیم و بی واسطه‌ی مشتریان است تا به این واسطه، مارون بتواند از  شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، در جهت پیشرفت اهداف شرکت بهره‌مند شود.

شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را درباره‌ی کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی، نحوه‌ی بسته بندی، سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات، درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:  پالایشی‌های بورس جانی برای صعود نداشتند/ پتروشیمی ارومیه به مجمع می‌رود

 این حرکت،  گام بلندی در راستای توسعه‌ی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.

این اقدامی ارزشمند و دوسویه است که هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری است به گونه‌ای که مشتریان خواهان برپایی سالیانه‌ی این نشست هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.